DIGI, RCS RDS a supărat milioane de abonați în momentul în care a efectuat o schimbare în grila de programe, fără să anunțe în prealabil clienții despre această modificare. Compania a decis ca de acum înainte postul Film Now să poată fi văzut doar de către cei care vor plăti bani în plus la factură.
Abonații au fost foarte nemulțumiți de această decizie a DIGI, RCS RDS și i-au acuzat pe reprezentanții companiei că nu-și respectă propriul contract.
„Da, am pățit cu un anumit program pe care îl urmăresc, Film Now. S-a modificat ordinea grilei de programe, iar Film Now a fost scos. Am sunat la ei să văd dacă este vreo problemă, iar ei m-au înștiințat că trebuie să plătesc în plus pentru a beneficia în continuare de acest post”, declară Alexandra M., un abonat Digi din zona Iașului.
Abonații acuză facptul că DIGI, RCS RDS nu i-a anunțat de această schimbare, iar acum dacă doresc să aibă Film Now activ, trebuie să facă un drum până la magazinele DIGI, RCS RDS sau să aștepte minute bune să poată vorbi cu un operator.
„Mi s-a întâmplat și mie când s-a modificat ordinea programelor tv. Unele posturi au fost scoase din grilă, cu toate că sunt în perioadă contractuală. Nu am fost anunțată de această modificare sau că unele posturi vor fi scoase. Au schimbat regulile în timpul jocului. Rușine”, declară un alt localnic din Iași, nemulțumit de serviciile Digi.
Aceasta nu este singura nemulțumire provocată de compania, chiar dacă în cazul de mai jos nu are vină DIGI, RCS RDS. Mai multe mailuri au fost trimis la clienți cu scopul ca aceștia să-și plătească facturile. Doar că totul a fost o strategie a hackerilor.
„Este o tentativă nouă de fraudă, nouă, în sensul în care targetează subiectul, de data aceasta DIGI, și clienții companiei DIGI, impersonând societatea, folosindu-se de imaginea vizuală și transmit notificări de plată. Astfel, clonează site-ul companiei și solicită clienților să facă tranzacții sau să introducă datele de card, în vederea achitării serviciilor de care beneficiază”, a explicat specialistul.