News

Lovitură pentru Banca Transilvania! Anunț de ultimă oră făcut de Revolut! Toți clienții celor două bănci trebuie să fie informați

Lovitură pentru Banca Transilvania Anunț de ultimă oră făcut de Revolut Toți clienții celor două bănci trebuie să fie informați
După colaborarea de succes din 2024, Revolut, compania globală de tehnologie cu peste 45 de milioane de clienți la nivel global și peste 1,5 milioane în Ungaria, vine cu vești bune despre continuarea parteneriatului cu Festivalul Sziget 2025. Revolut va fi și anul viitor partenerul oficial de banking și plăți pentru festival, oferind beneficii fanilor acestui festival și asigurând o experiență lipsită de stres și bătăi de cap, cu ajutorul soluției de plăți Revolut Pay. 
Recent și Banca Transilvania, care este lider de piață în România a anunțat colaborarea cu festivalul Untold. Rivalitatea dintre cele două instituții este din ce în ce mai mare, mai ales că Revolut va avea și IBAN românesc în curând și vizează probabil pozițiile fruntașe ale clasamentului. Numeroasele campanii de marketing din ultima perioadă au dus la o creștere consistentă a numărului de clienți.

Revolut a anunțat și încheierea unui parteneriat strategic pe trei ani cu festivalul de muzică Primavera Sound. Revolut va fi prezent în punctele principale ale evenimentelor organizate sub acest nume vara viitoare, în Barcelona și în Porto, asigurând de la achiziția de bilete cu discount-uri la încasarea de plăți la fața locului și activări speciale pentru participanții la evenimente.

Beneficii pentru fanii Festivalului Sziget și utilizatorii Revolut

Revolut îi invită pe fanii Sziget din România și din țările din regiune să urmărească ofertele pe care le lansează anul acesta, în cadrul parteneriatului cu festivalul din Budapesta, indiferent că sunt utilizatori existenți sau noi clienți ai băncii digitale.
După colaborarea fructuoasă din 2024, când participanții la Festivalul Sziget au efectuat peste 25.000 de tranzacții în valoare totală de peste 2.3 miliarde de forinți, Revolut va continua să dezvolte pentru anul viitor noi soluții de plată, bazate pe Revolut Pay, funcționalitatea de checkout a companiei.
Revolut a lansat deja o ofertă specială pentru cei care doresc să își deschidă un cont la banca digitală – dacă își activează contul cu o plată de doar 1 euro, pot primi un bonus de 20 euro. Această promoție este valabilă pentru cei care își deschid un cont Revolt folosind link-ul asociat Festivalului Sziget.

Scena Revolut, un punct de atracție din festival

Scena Revolut, care în 2024 a fost a doua cea mai mare, ocupând peste 5700 m², va fi din nou în centrul distracției cu un line-up care va include nume importante la nivel internațional și artiști din regiune.
Sub conceptul ”Bank of Play”, Revolut le va propune și în 2025 participanților la festival concursuri cu premii, găzduite în spațiul său de festival. Anul acesta, peste 6.000 de spectatori au oprit la cabina Revolut pentru a câștiga unul dintre premiile oferite: de la vouchere de 1000 de euro pentru Sziget Festival, la bilete VIP pentru ediția 2024 sau 2025, acces în backstage, acces gratuit pentru 12 luni la planul Revolut Ultra sau obiecte promoționale.
„Parteneriatul cu unul dintre cele mai mari festivaluri din Europa, cum este Sziget, este un pas firesc pentru Revolut. Suntem încântați de evoluția pe care a avut-o asocierea noastră în 2024, de la modul în care produsul nostru s-a integrat în eveniment până la interacțiunile cu publicul. Experiența valoroasă din 2024 a contribuit la decizia de a continua să punem la dispoziția participanților tehnologia noastră de facilitare de plăți, Revolut Pay, una dintre cele mai bune soluții de pe piață, care face achiziția de bilete să fie mai rapidă și procesul cât mai eficient pentru toate părțile implicate”, a declarat Antoine le Nel, Chief Growth & Marketing Officer și Partner Revolut.
„Rezultatele bune ale colaborării cu Festivalul Sziget ne-a inspirat să continuăm parteneriatul și suntem bucuroși să putem aduce și mai multe beneficii și funcționalități utile atât clienților actuali care sunt fani Sziget, cât și celor care încă nu ne-au descoperit. Cu certitudine, în 2025 vom introduce elemente și mai atractive în contextul participării noastre la festival și sunt sigură că acestea vor fi pe placul festivalierilor”, a adăugat Mariia Lukash, Head of Growth, Revolut CEE.
Pe parcursul celor 6 zile de festival, în 2024, peste 400.000 de fani ai muzicii electronice au participat la Festivalul Sziget, care a adus pe scenă nume precum Joost Klein, Big Thief, Fontaines D.C., Marc Rebillet, L’Imperatrice, Aurora, MØ, Crystal Fighters, Barry Can’t Swim și Four Tet.
Anca Andrei este o jurnalistă cu multă experiență și a lucrat la cele mai mari publicații din România, mai întâi ca redactor, iar ulterior a devenit redactor șef.Și-a început cariera în ... citește mai mult
Articole recomandate