Banca Transilvania a făcut un nou anunț despre care toți românii trebuie să știe, indiferent dacă au sau nu cont la această bancă. Este cea mai recentă mișcare făcută de instituția bancară.
Banca Transilvania introduce Premium Banking, un serviciu specializat destinat persoanelor fizice care au economii sau investiții cuprinse între 75.000 și 200.000 de euro în bancă sau în companiile Grupului Financiar BT, precum și un venit lunar minim de 10.000 de lei, primit într-un cont BT.
Inițial, Premium Banking va fi disponibil exclusiv pentru clienții din București, urmând ca începând de anul viitor să se extindă în regiunile în care un număr semnificativ de clienți BT îndeplinesc criteriile specificate.
În plus, Banca Transilvania revizuiește pragul pentru segmentul său de Private Banking, majorându-l de la 100.000 la 200.000 de euro. În prezent, banca deservește aproape 4.500 de clienți Private Banking, care dețin colectiv economii și investiții de peste 2 miliarde de euro.
„Business-ul de Private Banking BT s-a consolidat de la an la an, atât ca număr de clienţi, cât şi ca valoare a activelor. Creșterile vin din rândul clienților noștri, precum și din exterior, de la persoane care urmăresc diversificare și aleg Banca Transilvania. Prin lansarea segmentului de business Premium Banking le propunem clienților o abordare personalizată și un parcurs financiar care să ducă la Private Banking”, declară Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
„Profilul investițional al clienților noștri de Private Banking s-a modificat semnificativ în ultimii ani, inclusiv datorită opțiunilor de investiții ale Grupului BT. Am remarcat că preferința pentru instrumentele de economisire s-a mutat de la depozite și titluri de stat către produse alternative, cum sunt fondurile de investiții și piața de capital românească și internațională. 1 din 3 clienți Private Banking are cont pe piața de capital, prin intermediul BT Capital Partners. Segmentul Premium Banking a venit natural în portofoliul Băncii Transilvania. Credem mult în abordarea personalizată, cu produse complementare, iar pentru clienții Premium Banking am construit o echipă de profesioniști cu competențe specifice”, spune și Anca Crăciun, Director Private Banking, Banca Transilvania.
Clienții Private Banking și Premium Banking beneficiază de manageri de cont personalizați, produse și servicii pe măsură, rate avantajoase ale dobânzii, soluții financiare eficiente și opțiuni convenabile de remote banking.
Banca Transilvania a desemnat două birouri, situate în București și Cluj-Napoca, special pentru a răspunde nevoilor clienților Private Banking. În plus, servicii exclusive sunt disponibile și în Brașov, Constanța, Iași, Oradea, Sibiu, Timișoara și Târgu Mureș. Pentru clienții Premium Banking, există patru sucursale Banca Transilvania în București.
Un procent impresionant de 90% dintre clienții Private Banking au îmbrățișat serviciile bancare digitale, utilizând cel puțin una dintre aplicațiile mobile ale Băncii Transilvania, scrie bankingnews.ro.