News

Ai abonament la DIGI RCS RDS, Orange sau Telekom? Schimbare importantă pentru toți clienții. Are legătură cu facturile

Ai abonament la DIGI RCS RDS Orange sau Telekom Schimbare importantă pentru toți clienții. Are legătură cu facturile

Fie că ai abonament la DIGI RCS RDS, Orange, ori Telekom, află de noile schimbări anunțate de cei trei giganți. Vor fi în avantajul tuturor clienților. 

Telekom, unul dintre cei mai importanți jucători din industria telecomunicațiilor din România, a anunțat oficial utilizarea unui sistem numit Preventel, destinat să îmbunătățească securitatea și să reducă fraudele în domeniul telefoniei.

Acest sistem include o bază de date comună, în care sunt implicate și alte companii mari precum Orange, Vodafone și DIGI RCS RDS. Scopul principal al acestuia este de a preveni frauda și neplata facturilor de către clienți.

Sistemul Preventel a fost introdus în urmă cu câțiva ani, ca urmare a unei creșteri semnificative a cazurilor de neplată și fraudă. Prin acest sistem, operatorii de telecomunicații pot schimba informații relevante despre comportamentul clienților lor, ceea ce le permite să identifice persoanele cu risc ridicat.

Ce trebuie să știe clienții DIGI RCS RDS, Orange, ori Telekom

Telekom a explicat că datele colectate sunt folosite pentru analiza cererilor de activare a serviciilor, iar acest lucru ajută la depistarea celor care ar putea reprezenta un risc financiar. Astfel, compania își protejează afacerea de pierderile financiare și contribuie la construirea unei relații de încredere cu clienții.

„Prin implementarea sistemului Preventel, asigurăm evaluarea riguroasă a fiecărui nou client. Această măsură protejează operatorul și menține un mediu sigur pentru toți abonații noștri”, au transmis cei de la Telekom.

Verificarea clienților are loc atunci când aceștia solicită activarea serviciilor, iar în funcție de istoricul lor de plată și nivelul de risc, li se pot cere garanții suplimentare. Aceasta abordare ajută la asigurarea unei colaborări corecte și transparente între operator și clienți.

În acest sistem colaborează și ceilalți operatori majori din România, Orange, Vodafone și DIGI RCS & RDS, pentru a se asigura că românii care doresc să devină clienți ai acestor companii vor plăti facturile emise. În acest context, pot fi solicitate garanții suplimentare în cazul celor cu un istoric de datorii.

Sistemul a generat semne de întrebare, însă chiar și așa, mulți clienți consideră că sunt în siguranță odată cu implementarea acestuia.

Carmen Ciotic a lucrat mai bine de doi ani la VoceaBanilor.ro. Este pasionată de scris încă din copilărie și chiar dacă nu a terminat Jurnalismul, ci Facultatea de Sociologie adoră să fie redactor. citește mai mult
Articole recomandate