LIDL anunță schimbări majore în magazine. Vorbim despre produsele pe care clienții le pot achiziționa de la rafturi. Sunt câteva noutăți importante pe care trebuie să le cunoaștem.
Cei de la LIDL pregătesc nu doar oferte surprinzătoare ci și o nouă gamă largă de produse noi, vegetariene și vegane. Astfel, cei care vor să înlocuiască laptele, carnea, sau alte produse de igienă cu ceva vegan, au mari șanse să găsească tot ce au nevoie, într-un singur loc, adică în magazinele LIDL.
„Puteți vedea tot mai multe produse vegetariene și vegane pe rafturile supermarketurilor și magazinelor cu discount. Gama de alimente fără carne sau alte produse de origine animală este acum imensă – de la alternative la lapte la înlocuitori de carne și la produse de igienă”, scrie germany.detailzero.com.
Și evident că schimbările nu se opresc aici. Conform celor de la LIDL, se dorește reducerea proporției de proteine animale din gamă. Practic, produsele nu vor dispărea, însă vor suferi câteva modificări după cum a spus Christoph Graf, un oficial al companiei.
El a mai punctat și faptul că resursele pământului sunt suficiente pentru un trai normal, așa că este nevoie de o reducere semnificativă a consumului de carne.
Astfel, să nu vă mire dacă în anumite produse nu veți mai găsi la fel de multă proteină animală la fel ca și acum. De asemenea, cei de la LIDL se așteaptă ca aceste schimbări să le aducă un avantaj competitiv.
Cu alte cuvinte, deși nu se așteaptă la o creștere a vânzărilor, retailerul speră ca generația tânără să fie din ce în ce mai interesată de astfel de produse, treptat.
„Cred că tânăra generație va fi fericită dacă ne ocupăm de subiect. Deși nu ne putem aștepta imediat la o creștere a vânzărilor, clienții ar putea, totuși, să perceapă gama modificată ca pe o trăsătură de diferențiere”, a mai completat Graf.
Astfel, de acum, la LIDL vom vedea mai multe produse vegetariene, iar prin noua strategie, clienții ar putea fi motivați să aleagă și altfel de produse, mult mai sănătoase.
Care este, de fapt, planul LIDL? Schimbarea, care speră să fie pe placul clienților.