LIDL a cunoscut o creștere accentuată în România, ajungând la peste 330 de magazine în luna iunie a acestui an. În plină ascensiune a încasat și o serie de amenzi de la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului, iar oficialii companiei nu au negat acuzațiile, au promis că le vor rezolva.
Produse de proastă calitate, mizerie, șoareci umblând liber prin depozitele cu alimente – cam acestea au fost pe scurt motivele pentru care LIDL România a fost sancționat. Însă problemele sunt mult mai multe și mai grave.
Retailerul german a pătruns pe piața din România cu produse ieftine, dar unele de calitate superioară, în special în zona non-alimentară. Odată cu trecerea timpului, au început să apară aceleași produse, dar cu materiale mult mai proaste, diferența față de produsele comercializare pentru țările din vest fiind net superioare.
LIDL România are mari probleme și la capitolul logistică. Pentru a scăpa clienții de cozi au adus în magazine dispozitive unde oricine își poate scana singur produsele. Doar că acestea nu prea funcționează. Pe lângă faptul că se blochează fără niciun motiv tot timpul, te poți trezi și că-ți dublează pe bon anumite lucruri. Iar dacă nu ești atent vei plăti în plus.
LIDL România ar putea rezolva acest tip de probleme destul de simplu, aducând un specialist care să regleze aparatele. Doar că în prezent, de multe ori acestea sunt lăsate nesupravegheate de angajați, iar dacă ți s-au blocat produsele pe cântar poți să aștepți mult și bine până când o să apară cineva.