O cunoscută bancă din România a lansat un anunț extrem de important atât pentru clienții băncii, cât și pentru cei viitori. Anunțul făcut recent ar putea însemna că Banca Transilvania și CEC Bank ar urma să piardă clienți.
UniCredit a anunțat extinderea colaborării cu Mastercard în domeniul plăților, care cuprinde 13 filiale din 12 piețe, inclusiv România. Acest acord cuprinde toate produsele de card, totalizând un număr impresionant de 20 de milioane de unități.
Parteneriatul este conceput să se întindă pe mai mulți ani și este orientat spre susținerea obiectivelor strategice ale UniCredit. Printre acestea se numără digitalizarea soluțiilor de plată, furnizarea de oferte de carduri complete și versatile, alinierea cu atributele mărcii UniCredit pentru a consolida preferința și loialitatea clienților și îmbunătățirea oportunităților de produse bancare prin utilizarea platformei de brand Priceless, aclamată de Mastercard. Oficialii UniCredit subliniază, de asemenea, valoarea inițiativelor de sponsorizare ale Mastercard în îmbogățirea experienței generale a clienților.
“Extinderea noastră geografică şi expertiza Mastercard în acest spaţiu ne permit nu doar să ne eficientizăm parteneriatele şi contractele, dar şi să îmbogăţim oferta noastră digitală, oferta de produse şi securitatea plăţilor pentru toţi clienţii noştri actuali şi viitori. Acesta este un exemplu perfect al noii abordări din UniCredit în ceea ce priveşte gestionarea proiectelor, de care beneficiază toate entităţile legale într-un mod discliplinat şi acţionând ca o singură companie”, explică Andrea Orcel, CEO UniCredit.
Având în vedere că UniCredit a decis să extindă colaborarea cu Mastercard, nu este exclus ca o parte dintre clienții de la Banca Transilvania și de la CEC Bank să plece de la aceste bănci la UniCredit, mai ales că banca încearcă să se axeze și pe clienții noi, nu numai pe cei deja existenți.
Pe piața locală, UniCredit deține controlul asupra mai multor entități, printre care UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management și UniCredit Business Integrated Solutions.
Grupul și-a revizuit în creștere ținta de profit pentru întregul an și a dezvăluit recent planurile de alocare de fonduri suplimentare către acționari. Această decizie vine ca urmare a performanței excepționale a băncii italiene în primul trimestru, determinată de creșterea veniturilor din creditare, scrie zf.ro.