News

ENEL, ofertă de ultimă oră pentru toți cei 3 milioane de clienți! Are legătură cu facturile la energie din următoarele luni

ENEL ofertă de ultimă oră pentru toți cei 3 milioane de clienți Are legătură cu facturile la energie din următoarele luni

ENEL vine cu o veste bună pentru toți clienții, care sunt peste 3 milioane în momentul de față. E legat de facturile la energie pe perioada verii, așa că toți cei care vor să plătească mai puțin, ar fi bine să țină cont de sfatul companiei.

Pentru că zilele și nopțile de vară pot fi destul de călduroase, ENEL România îi invită pe clienții săi să achiziționeze un aer condiționat pe măsură.

Compania oferă un aparat de aer condiționat care poate fi achiziționat în tranșe egale, pe factura de la energie. Bonus, livrarea și instalarea sunt gratuite, astfel că ar fi păcat să ratăm oferta.

„E atât de simplu să ai răcoarea de la munte direct acasă! Ia-ți acum aparat de aer condiționat în tranșe egale pe factura de energie de la Enel, cu livrare și instalare incluse”, anunță ENEL România, invitându-i pe clienții săi să consulte mai multe date despre campanie pe site-ul oficial.

ENEL România, anunț pentru toți clienții

De asemenea, compania le reamintește clienților tot astăzi câteva detalii despre întreruperea curentului electric. Având în vedere vremea rea din ultima perioadă, poate mulți clienți au avut probleme.

Tocmai din acest motiv, ENEL le recomandă tuturor celor care au probleme la alimentarea cu energie electrică să contacteze serviciul call center pentru rezolvarea rapidă a situației.

„Întreruperile în furnizarea de electricitate pot fi planificate sau neplanificate. Întreruperile neplanificate sunt cauzate în special de vechimea rețelei de distribuție, dar și de furturile de energie, suprasolicitarea rețelei și intervențiile neautorizate în rețea. De asemenea, condițiile nefavorabile de vreme pot afecta serviciul de distribuție.

Întreruperile planificate sunt acele sistări în furnizarea de energie electrică datorate lucrărilor de modernizare pe care operatorul de rețea le desfășoară în zonele în care operează. Pentru a semnala probleme legate de întreruperi neplanificate sau deranjamente în alimentarea cu energie electrică, te rugăm să contactezi serviciul call center”, mai transmite compania.

Carmen Ciotic a lucrat mai bine de doi ani la VoceaBanilor.ro. Este pasionată de scris încă din copilărie și chiar dacă nu a terminat Jurnalismul, ci Facultatea de Sociologie adoră să fie redactor. citește mai mult
Articole recomandate