Frații Dedeman dau dat lovitura anului. Adrian și Dragoș Pavăl au marcat o nouă victorie în ceea ce privește afacerile, aceștia extinzându-se din ce în ce mai mult în diverse domenii. Ce urmează să se întâmple cu magazinele?
Procesul de achiziție a Euro Cărămida SA de către Cemacon SA, o filială a grupului Pavăl Holding, s-a încheiat cu succes. Ca parte a tranzacției, Cemacon și-a asumat responsabilitatea unei cheltuieli totale de 30 de milioane de euro, care cuprinde valoarea operațiunii și investițiile preconizate pentru următorii doi ani.
Odată cu finalizarea acestei achiziții, Cemacon este pregătită să își accelereze obiectivele de creștere atât pe plan intern, cât și internațional, scrie profit.ro. Euro Cărămida, o companie care activează pe piața producției de blocuri ceramice, are sediul în județul Bihor.
Cemacon este deținută preponderent (94,96%) de Dragoș și Adrian Pavăl, fondatorii Dedeman, prin intermediul entităților lor Pavăl Holding și PIF Industrial.
În primul trimestru al anului, Cemacon Zalău a înregistrat un declin al cifrei de afaceri brute, care a scăzut cu 13,78%, la 52,88 milioane de lei, față de 61,33 milioane de lei în perioada similară a anului trecut. Concomitent, compania a asistat la o scădere cu 31,90% a profitului EBITDA înainte de impozitare, rezultând un total de 16,71 milioane de lei în primul trimestru, față de 24,54 milioane de lei înregistrat în aceeași perioadă a anului trecut.
În plus, producătorul de materiale de construcții a raportat venituri din vânzări de 47,22 milioane de lei în primul trimestru, marcând o scădere de 18,29% față de cifra de 57,79 milioane de lei înregistrată anul trecut. Aceasta reprezintă primul caz de tendință negativă în cadrul unui ciclu de creștere care se întinde pe mai mulți ani.
Cu toate că frații Dedeman și-au extins afacerile în diverse domenii, magazinele cu care au devenit celebri continuă să funcționeze în parametri normali. Moștenitoarea imperiului Dedeman, Karina Pavăl, a declarat la un moment dat că, odată de va prelua afacerea, se va axa și mai mult pe dezvoltarea lanțului de magazine de bricolaj.