PRO TV este lider de audiență încă de la înființare și de fiecare dată emisiunile pe care a pariat au reușit performanțe foarte bune. Foarte rar s-a întâmplat să nu se afle pe locul 1, mai ales cu finalele. Acum postul a înregistrat un record negativ. Nici măcar mult contestatul show Sunt celebru, scoate-mă de aici nu s-a aflat în această situație.
PRO TV a difuzat finala sezonului 4 a Survivor România, câștigată de Dan Ursa, miercuri 24 mai. Nimeni nu ar fi crezut că nici măcar ultimul episod nu se va afla pe locul 1. Ei bine, publicul a ales Chefi la Cuțite. Ce-i drept, diferența la nivel național a fost mică, dar cifrele sunt modeste dacă luăm prin comparație cu anul trecut.
Datele de audienţă, prezentate de paginademedia.ro arată că Survivor a fost pe poziţia a doua, după Chefi la Cuţite de pe Antena 1. Anul trecut, când Pro TV era pe primul loc, cifrele finalei Survivor au fost mai mari, dar show-ul se bătea atunci cu Insula iubirii, de pe Antena 1.
Finala Survivor 2023 a numărat aproape 1,2 milioane de români pe post, finala Survivor 2022 săre de 1,7 milioane.
Finala Survivor s-a apropiat de 1,2 milioane de români în medie pe minut. Pro TV a fost pe poziţia a doua, după Antena 1, post la care se uitau peste 1,2 milioane de telespectatori. La distanţă, pe locul al treilea, Kanal D, cu peste jumătate de milion de români pe post.
Anul trecut, Pro TV număra cu finala Survivor peste 1,7 milioane de români, în timp ce Antena 1 era pe treil cu sub jumătate de milion.
URBAN. La oraşe, finala Survivor a fost urmărită de 550.000 de telespectatori pe minut. Şi pe acest segment, pe prima poziţie a fost Antena 1, cu aproape 750.000 la Chei la Cuţite.
Anul trecut, finala Survivor avea la oraşe 840.000 de telespectatori, în timp ce Antena 1 avea o audienţă urbană în jur de 300.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Finala Survivor 2023 a atras 260.000 de telespectatori pe minut în segmentul comercial (21-54 de ani urban). În acelaşi timp, pe Antena 1 se uitau aproape 400.000 de telespectatori din acest target.
Anul trecut, finala Pro TV număra 340.000 de telespectatori pe comercial, iar Antena 1 avea pe interval 225.000.