Chiar dacă Hidroelectrica este compania numărul 1 în România, când vine vorba de energie electrică, ENEL este lider de piață ca număr de clienți. Și cu toate că și-a anunțat retragerea din țara noastră, are grijă ca lucrurile să se desfășoară foarte bine și să nu apară nicio problemă până la finalizarea tranzacției.
ENEL are grijă de clienții pe care-i are și a lansat un avertisment important: schimbați-vă regulat parola la contul MyEnel. Acolo sunt încărcate toate facturile, dar și alte informații și foarte mulți folosesc platforma și pentru plăți. Tocmai de aceea este bine să fiți siguri că aveți o parolă puternică.
Schimbarea periodică a parolelor este recomandată pentru a avea datele personale în siguranță.
Serviciile online au devenit parte din viața noastră de zi cu zi, indiferent de dispozitivul folosit. Ca urmare, este recomandat să acționezi cu prundență, atunci când navighezi în spațiul virtual, spune cei de la ENEL.
Dorim să fii pe deplin protejat atunci când folosești serviciile noastre. Astăzi am pregătit câteva sfaturi despre cum îți poți schimba parola contului tău MyEnel, transmit reprezentanții companiei.
Accesezi contul tău MyEnel Web sau App, secțiunea Contul meu / Parola
Alegi o parolă nouă, o confirmi, apoi apeși butonul “Salvează”
Alege o parolă greu de ghicit, unică pentru contul tău MyEnel
Include o combinație din numere, simboluri, caractere mari, mai mult de 8 caractere
Păstrează parola doar pentru tine și nu o trimite nimănui pe e-mail sau SMS
Evită să refolosești o parolă pe care ai mai folosit-o anterior
Evită să folosești o parolă asociată altor conturi online
Cât de des este recomandată schimbarea parolei contului MyEnel?
Schimbarea parolei cu regularitate nu este o sarcină dificilă. Îți recomandăm să schimbi parola contului tău MyEnel chiar acum dacă nu ai făcut asta de curând.
Dacă ai primit un mail despre schimbarea parolei de mai multe ori pe diferite adrese de email, atunci ai mai multe conturi MyEnel. E important să îți schimbi parola pentru toate conturile MyEnel.