Anul 2022 a fost unul dintre cele mai bune din punct de vedere al profitului pentru Raiffeisen Bank, care a înregistrat o creștere de peste 50%. Banca austriacă a avut un nou CEO și se pare că viziunea acestuia s-a dovedit a fi de mare succes. Investițiile în PR și marketing au avut mare impact și continuă și în acest an.
Raiffeisen Bank este în acest an partener al festivalului Neversea, care se va desfășura în perioada 6-9 iulie la Constanța. Numeroși artiști din țară și din străinătate vor urca pe scenă și cu siguranță atmosfera va fi una de vis, așa cum s-a întâmplat de fiecare dată.
Raiffesen Bank a dorit să-și asocieze imaginea cu festivalul și vizează probabil publicul foarte tânăr. Va avea organizat și un stand, unde cei care vor merge vor primi premii și cadouri.
„The final line-up for Main Stage is here! 🌅
Uite-te mai jos, vine și artistul tău preferat 💛 pentru care ai așteptat încă de la ediția trecută.
Și nu uita să treci și pe la Raiffeisen Harbour⛱️, unde ți-am pregătit concursuri cu premii și experiențe cool!
We’re ready for the Neversea party! Are you?”, este mesajul celor de la Raiffeisen Bank.
Anul acesta, Raiffeisen Bank a parafat un parteneriat și cu David Popovici, tânărul fenomen din natația mondială. Acesta are doar 18 ani, un semnal clar că banca austriacă vrea să atragă noua generație și își asigură clienți noi, pe termen lung.
Banca Transilvania, liderul de piață a avut un parteneriat cu Simona Halep, dar din cauza scandalului de dopaj l-a anulat. Acum Gheorghe și Ianis Hagi sunt ambasadorii brand-ului.