Dacă ai cont la CEC Bank, atunci e bine să ții cont de cel mai recent anunț venit din partea băncii. Este vorba despre conturile deschise de mai mulți clienți.
CEC Bank lansează un avertisment pentru clienții săi. Pentru că numărul fraudelor online a luat amploare, e nevoie de o atenție sporită la orice mesaj și nu numai
Astfel, CEC Bank le recomandă clienților să evite să acceseze link-uri ori documente din e-mail care par suspecte. În același timp, clienții ar fi bine să apeleze și la o soluție de securitate.
O altă recomandare e legată de datele personale, inclusiv cele de pe card. Niciun client nu trebuie să ofere astfel de informații, cu atât mai puțin imagini cu buletinul.
De asemenea, oricine este victimă a unei tentative de fraudă, sau a unei încercări de acest tip, este rugat să contacteze banca astfel încât situația să fie redresată.
„Atenție la atașamente: evită să accesezi link-uri sau atașamente din e-mail-uri suspecte. Folosește o soluție de securitate actualizată (antivirus). Protejează-ți datele: nu transmite nimănui datele cardurilor tale – număr card, CVV, PIN, username-uri, numere de telefon și parole.
Nu transmite informații trecute în cartea de identitate. Nu confirma tranzacții cu cardul pe care nu le-ai inițiat. Transmite-ne orice mesaj care pare a fi o încercare de fraudă la adresa integritate@cec.ro”, este anunțul făcut de către reprezentanții CEC Bank pentru clienții săi.