Telegondola din Mamaia, una dintre atracțiile principale ale stațiunii de la malul Mării Negre, funcționează doar în sezonul estival, între lunile iunie și septembrie.
Cu toate acestea, această companie, deținută de statul român printr-o asociere între Ministerul Economiei și Primăria Constanța, nu întrerupe activitatea angajaților săi pe parcursul întregului an. Chiar și în extra-sezon, când cabinele telegondolei sunt depozitate într-un hangar, cei 11 angajați permanenți, alături de consiliul de administrație, își încasează salariile lună de lună.
În total, compania are 11 angajați permanenți, dintre care patru sunt implicați în activitățile administrative, la birouri, iar restul se ocupă cu operarea efectivă a telegondolei.
De asemenea, directorul general al companiei coordonează activitatea acesteia, fiind unul dintre angajații cu funcție de conducere. În ciuda faptului că majoritatea activităților se desfășoară în timpul celor patru luni de vară, angajații beneficiază de salarii în mod constant, inclusiv în perioada de inactivitate.
Consiliul de administrație al companiei, format din cinci membri, include trei reprezentanți ai Ministerului Economiei și doi ai Primăriei Constanța.
Fiecare dintre aceștia încasează lunar suma de 1.795 lei, o remunerație care nu fluctuează în funcție de sezon. Acest consiliu nu are o implicare directă în strategii care să influențeze profitul companiei, care depinde exclusiv de numărul de turiști ce aleg să utilizeze telegondola.