ENEL a lansat un nou avertisment pentru clienții săi. Compania italiană, care urmează să iasă de pe piața din România, spune ce se întâmplă cu facturile oamenilor dacă lasă în priză acest dispozitiv.
ENEL România și-a avertizat din nou clienții cu privire la dispozitivele care consumă mai mult atunci când sunt lăsate în priză pentru o perioadă lungă de timp. ENEL este unul dintre cele mai importante grupuri energetice din România, deservind o bază vastă de clienți de peste 3 milioane de persoane care se bazează pe serviciile sale de electricitate și gaze.
Compania subliniază că, în medie, încărcarea unui telefon mobil consumă anual aproximativ 2,5 kWh de energie. Totuși, această estimare presupune că telefoanele nu sunt conectate în permanență la priză, chiar și după ce au ajuns la încărcare completă. Lăsarea telefoanelor conectate în permanență poate crește semnificativ consumul de energie peste media menționată. Compania sfătuiește persoanele fizice să își deconecteze telefoanele odată ce bateria este complet încărcată, deși recunoaște că nu toată lumea urmează această recomandare.
„ENEL România oferă această recomandare ca parte a eforturilor sale de a ajuta românii să își reducă consumul de energie. Deși economiile individuale de energie pot fi nesemnificative, prin implementarea unei combinații de astfel de sfaturi, românii pot obține reduceri substanțiale ale consumului total de energie legat de telefonie.
Tu ai nevoie de o noapte întreagă pentru a-ți reîncărca bateriile, dar telefonul tău nu. Dacă îl lași întreaga noapte la încărcat, vei consuma mai multă energie decât e necesar. #FiiSmartPeEnergie și scoate-l din priză atunci când vezi că s-a încărcat. Hai pe Electripedia pentru mai multe sfaturi de eficiență energetică.”, se arată în anunțul companiei.