ENEL România vine cu un avertisment de ultimă oră pentru toți clienții săi. Atenție mare la facturi în perioada verii, pentru că o simplă greșeală o poate crește.
ENEL România vrea ca fiecare client în parte să se bucure de servicii cât mai bune, dar și de prețuri apetisante. Tocmai din acest motiv, constant, compania vine cu numeroase informări.
De această dată, ENEL România atrage atenția asupra unei greșeli extrem de frecvente care poate majora treptat factura la energie pentru orice client.
Este vorba despre încărcarea telefonului mobil. Poate mulți clienți nu știu, dar dacă un telefon este lăsat o noapte întreagă la încărcat, acesta va consuma mai multă energie dacă este încărcat complet.
Tocmai din acest motiv, ENEL România le recomandă clienților să își scoată telefonul de la încărcat atunci când acesta are bateria plină.
Iar sfaturile nu se opresc doar aici. Compania le recomandă clienților să verifice constant Electripedia. Acolo, aceștia găsesc toate informațiile necesare astfel încât să își poată reducă factura la energia, prin metode simple.
„Tu ai nevoie de o noapte întreagă pentru a-ți reîncărca bateriile, dar telefonul tău nu. Dacă îl lași întreaga noapte la încărcat, vei consuma mai multă energie decât e necesar. #FiiSmartPeEnergie și scoate-l din priză atunci când vezi că s-a încărcat.
Hai pe Electripedia pentru mai multe sfaturi de eficiență energetică”, este anunțul venit din partea celor de la ENEL România.
Amintim că anterior, ENEL le-a recomandat clienților să nu uite nici electrocasnicele în priză dacă nu le folosesc. Și acestea ajung să consume curent.
Deși la prima vedere este un consum foarte mic, în realitate, după un calcul simplu, factura anuală ajunge să fie una semnificativ mai mare decât ar fi trebuit. Și alte companii precum ENGIE ori E.ON emit constant astfel de avertismente pentru clienții lor.