Românii care sunt clienți la CEC Bank trebuie neapărat să știe aceste informații făcute publice chiar de către bancă. Totul are legătură cu banii.
Oficialii CEC Bank au publicat marți date care indică faptul că valoarea totală a tranzacțiilor efectuate prin intermediul serviciului de Internet Banking al CEC Bank în 2022 a înregistrat o creștere de peste 80% față de anul precedent.
În același timp, s-a înregistrat o creștere a utilizării serviciului atât de către utilizatorii individuali, cât și de către cei din mediul de afaceri. În consecință, aproape un sfert dintre companiile din portofoliul băncii utilizează acum Internet Banking, în timp ce valoarea medie pe tranzacție pentru persoanele juridice a cunoscut o creștere de 39% în 2022 față de anul precedent.
“Continuarea dezvoltării serviciilor digitale a devenit o tradiţie pentru instituţia noastră. Suntem prima bancă din România care a lansat, încă din 2020, un flux de accesare 100% online a conturilor şi serviciilor bancare”, spune Mugur Podaru, Director Operaţiuni la Distanţă CEC Bank, scrie zf.ro.
Până la sfârșitul anului 2022, CEC Bank deținea cea mai mare rețea națională, cuprinzând peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale. În plus, activele sale totale ajungeau la peste 61,7 miliarde de lei.