DIGI, RCS RDS a anunțat o nouă ofertă, iar cei care încă nu au contract cu acest furnizor de telecomunicații au acum ocazia să își facă. Nu s-a mai văzut o astfel de ofertă pe piața din România.
Sectorul de telecomunicații de pe piața românească este martor la o concurență tot mai intensă, ceea ce determină companiile care activează în această industrie să introducă în mod regulat oferte atractive pentru a-și păstra baza de clienți loiali.
Acum, DIGI RCS RDS a ieșit în față cu o ofertă irezistibilă. Conform anunțului companiei, aceasta se învârte în jurul numeroaselor beneficii de care clienții se pot bucura atunci când aleg serviciile lor.
Dacă optați pentru schimbarea furnizorului de servicii către DIGI, veți fi eligibil pentru o reducere generoasă de 50% din prețul obișnuit al abonamentului nelimitat, care este de 5 euro, pentru o durată de 4 luni.
Se așteaptă ca această ofertă atrăgătoare să determine un număr semnificativ de români să treacă la DIGI, mai ales având în vedere prezența deja notabilă a companiei pe piață. Potrivit celui mai recent raport emis de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM), care prezintă statisticile pieței la sfârșitul anului 2022, DIGI deține poziția de lider ca alegere preferată pentru abonamentele de telefonie mobilă în rândul gospodăriilor din România.
DIGI s-a impus ca operatorul de telecomunicații din țară cu cel mai mare număr de abonați individuali pe segmentul de telefonie mobilă, având o cotă de piață impresionantă de 37,8%.
În plus, potrivit aceleiași surse de încredere, măsurătorile recente anunțate în decembrie 2022 indică faptul că această companie conduce detașat în ceea ce privește acoperirea de voce mobilă, cu o acoperire extinsă de 98,8% la nivelul întregii populații din România.
Acoperirea extinsă a rețelei 4G a DIGI, împreună cu o ofertă globală care se adresează utilizatorilor de telefonie mobilă atât din zonele urbane, cât și din cele rurale, a poziționat în mod constant compania ca lider în clasamentul portabilității. La 31 decembrie 2022, compania a atras peste 4,9 milioane de conexiuni mobile prin portare, demonstrând atractivitatea sa pentru clienți.
Triumful companiei se extinde și la performanța sa financiară. Veniturile consolidate ale grupului, inclusiv veniturile și alte câștiguri, au înregistrat o creștere notabilă de 11% în primul trimestru din 2023, comparativ cu perioada corespunzătoare din anul precedent.