Raiffeisen Bank a lansat la sfârșitul lunii martie un nou serviciu de top denumit „Banking 1:1”. Acesta reprezintă un mod personal și interactiv de a construi un plan financiar, împreună cu clienții, prin inovația Raiffeisen Bank: Smart Finance. Raiffeisen Bank a investit foarte mult în acest an în imagine și marketing.
Raiffeisen Bank a reușit un an 2022 de excepție și a trimis dividende record acționarilor în Austria. Chiar dacă a apărut problema Schengen, banca a reușit să depășească momentul și și-a fixat un obiectiv îndrăzneț, acela de a mări și mai mult profitul.
Noul serviciu Banking 1:1 este intens promovat acum și practic fiecare client în parte are alocat un consilier personal. Angajații băncii au început deja să-i sune pe cei cu conturi aici și să le propună diverse credite sau să le prezinte oportunități de finanțare pentru business-uri.
În urma unui dialog simplu, expertul Raiffeisen Bank poate oferi soluții personalizate. Informații despre planurile, nevoile și dorințele clientului discutate 1:1 cu reprezentantul nostru sunt introduse în aplicația interactivă Smart Finance, care generează un plan financiar personalizat.
Acest serviciu nu presupune nici un cost și vine fără nici o obligație de cumpărare a altor produse bancare. Tradițional, băncile ofereau acest tip de servicii celor cu venituri foarte mari, în cadrul Private Banking.
Campania „Banking 1:1” te invită practic să te adresezi unui expert financiar Raiffeisen Bank, care te va ghida în realizarea unui plan financiar personalizat, potrivit nevoilor și veniturilor tale, cu informații financiare practice, utile și ușor de înțeles.