BCR și Raiffeisen Bank au trecut prin încercări grele după scandalul Schengen. Chiar și așa, s-ar părea că cele două instituții bancare încep să își revină.
Raiffeisen Bank vine constant cu diferite oferte de credite pentru clienții săi. Cei de la BCR nu se lasă însă nici ei mai prejos și au în plan să atragă numeroase persoane.
Cum fac asta? Printr-un program dedicat inteligenței financiare. Astfel, clienții BCR și nu numai, pot să primească răspunsuri la numeroase întrebări legate de bani.
De asemenea, banca BCR îi încurajează inclusiv pe tineri să înțeleagă mai bine resursele financiare, dar și ce înseamnă gestionarea corectă a acestora.
Iar noul program al celor de la BCR pare că a captat deja atenția publicului. Nu ar fi exclus deci, ca numeroși clienți ai diferitelor instituții bancare să fie atrași mai mult de serviciile băncii.
Raiffeisen Bank în schimb nu are astfel de programe, drept urmare, ar putea pierde teren în fața celor de la BCR. Rămâne de văzut însă care bancă reușește să își țină clienții, dar și câți vor fi tentați să apeleze la serviciile oferite de BCR în România.
„La început de drum în carieră și în viață apar cele mai multe întrebări, cele mai multe momente de confuzie, de îndoială. E momentul în care tinerii, liceenii și studenții au nevoie de suport să ia deciziile potrivite pentru ei, în carieră, în gestionarea primilor bani sau în îndeplinirea aspirațiilor. 🙌🏼
Harta Independenței Financiare, creată de psihoterapeuta Diana Stănculeanu, este un instrument care îi ajută pe tineri să-și înțeleagă mai bine resursele personale și să le gestioneze responsabil ca să își atingă obiectivele”, se arată în oferta celor de la BCR, de pe pagina de Facebook, acolo unde clienții pot afla și mai multe informații despre această campanie.