Anul trecut, Enel a fost cumpărată de către grupul PPC. Tranzacția s-a cifrat la aproximativ 1,240 miliarde de euro.
Acum, compania a trimis un comunicat de presă în care anunță că numele va fi schimbat. Modificarea numelui companiei nu se va întâmpla brusc, ci treptat.
Compania le-a mai spus clienților că numărul de telefon de la serviciul relații cu clienții va rămâne același.
Dacă vreun client va avea nevoie de ajutor va putea suna la numărul 021.9977. Acest număr este cu tarif normal și poate fi apelat atât din România, cât și din afară.
Programul de lucru al serviciului de relații cu clienții al Enel este de luni până vineri, în intervalul orar 08:00-20:00.
Clienții nu vor putea folosi aplicația sau site-ul web deoarece compania face îmbunătățiri în ceea ce privește aceste două platforme.
Așadar, pentru transmiterea indexului se va putea doar metoda prin telefon.
Cei care accesează site-ul vechi vor fi redirecționați pe cel nou.
Dacă nu ai trimis indexul prin telefon, factura pe care o vei avea de plată pentru luna respectivă este doar o estimare. Dacă ai consumat în plus față de estimare, prețul facturii va crește atunci când trimiți indexul.