Kanal D a difuzat primele trei sezoane Survivor România și se pregătea pentru cel de-al patrulea, când firma Acun Medya, care deține drepturile de difuzare a anunțat că a semnat cu PRO TV. La mijloc a fost un fel de șantaj. Mai exact patronii trustului au spus că vor cumpăra formatul pentru mai multe țări, doar dacă acceptă să renunțe la colaborarea cu Kanal D pentru PRO TV.
A fost o lovitură cumplită pentru turci, în contextul în care reality show-ul era emisiunea lor de top, cu care bifaseră recorduri de audiență și de încasări. Deși s-a crezut că vor veni cu ceva care să facă concurență PRO TV, s-a mizat doar pe telenovele.
Acum PRO TV are ceva probleme cu Survivor România, sezonul 5 din cauza America Express. Nu de puține ori a pierdut locul 1 în favoarea celor de la Antena 1, iar cifrele nu mai sunt nici pe departe la fel de mari ca cele de anul trecut. Cei de la Kanal D se pot simți răzbunați în contextul în care emisiunea produsă chiar de ei a ajuns pe locul 1 în top.
Reality show-ul matrimonial “Casa iubirii”, prezentat de Andreea Mantea, se menține spectaculos în audiențe, fiecare ediție a emisiunii adună în fața micilor ecrane, la Kanal D, sute de mii de fani, care urmăresc parcursul celor 14 concurenți aflați în căutarea sufletului pereche.
Gala de aseară “Casa iubirii” a plasat Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor din România. Astfel, prima parte a emisiunii prezentată ieri de Andreea Mantea, în intervalul 16:00 – 18:00, a poziționat Kanal D lider de piață, atât în ceea ce privește targetul All Urban, cât și cel Național.
Ieri, în intervalul orar menționat, Kanal D a detronat celelalte stații concurente, înregistrând 4.6 puncte de rating și 13,4% cota de piață, pe targetul Național, și 3.5 puncte de rating și 11,0% cota de piață, pe targetul All Urban.
Gala plină de tensiune de aseară, în care Bia, una dintre concurente, a fost eliminate din “Casa iubirii”, a fost urmărită de o medie de 803.000 de fani din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării.
În minutul de aur, atins la 17:56, peste un milion de telespectatori (1.070.000) din întreaga țară urmăreau cu sufletul la gură “Casa iubirii”.