Vești excelente pentru clienții LIDL. Retailerul a implementat un nou sistem care le aduce produse mai ieftine clienților, în unele cazuri aproape gratuite.
Retailerul german LIDL introduce în România sistemul „Puncte Lidl”. Ce este acesta și ce avantaje vor avea clienții care ajung în toate magazinele din România.
Conform informațiilor transmise, sistemul „Puncte Lidl” este o nouă funcționalitate care le permite clienților să obțină reduceri în magazine pe baza achizițiilor efectuate.
Prin acest sistem, fiecare scanare a cardului digital Lidl Plus la casa de marcat generează acumularea de puncte de recompensă. Pentru fiecare leu cheltuit, clientul va aduna un punct.
În unele cazuri reducerile sunt de 20%, ori pot fi chiar mai mari de atât. Chiar și așa, în funcție de nevoile pe care clienții le au, unele produse ar putea fi chiar mai accesibile decât ar fi crezut vreodată.
Nu este clar dacă sistemul a fost implementat deja în toate magazinele din țară, cert este că lucrurile se întâmplă treptat, iar totul este în avantajul clienților.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul în Neckarsulm, a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri de peste 22,4 miliarde de lei și un profit net de aproximativ 1 miliard de lei. Compania are în jur de 376.000 de angajați la nivel global, dintre care mai mult de 12.000 lucrează în România, unde Lidl deține peste 350 de magazine și 6 centre logistice.
De asemenea, compania a anunțat că până în 2030 va crește cu 20% ponderea produselor alimentare pe bază de plante disponibile în întreaga rețea internațională, incluzând surse de proteine pe bază de plante, cereale integrale, fructe și legume.