Indiferent de modalitatea aleasă pentru achitarea facturilor la Hidroelectrica, există câteva informații esențiale pe care clienții trebuie să le cunoască pentru a evita întârzieri, neprelucrări sau returnări neplăcute.
Reprezentanții Hidroelectrica subliniază importanța introducerii corecte a datelor de plată, indiferent de varianta de plată aleasă.
Pe pagina oficială de Facebook a companiei, se oferă un ghid clar privind modalitatea corectă de plată a facturilor de energie electrică.
Utilizatorii sunt sfătuiți să introducă detaliile de plată formate din contul contract și numărul facturii, indiferent de modalitatea de plată selectată.
Plățile care nu respectă aceste modalități specificate în cadrul facturii și pe pagina de internet a Hidroelectrica riscă să fie procesate cu întârziere, să nu fie prelucrate sau chiar să fie returnate.
Termenul de procesare a plății în sistemul informatic al companiei este de maximum trei zile lucrătoare.
De asemenea, Hidroelectrica anunță modificări la transmiterea indexului pentru luna februarie 2024. În mod obișnuit, transmiterea indexului se desfășoară în perioada 24-28 a lunii, dar în februarie se schimbă acest interval.
Pentru luna februarie 2024, citirea și transmiterea indexului vor avea loc mai devreme, între 22 și 26 februarie, pe o perioadă de cinci zile.
Un alt aspect important pentru clienții Hidroelectrica este posibilitatea de a comunica indexul autocitit gratuit la numărul de telefon 0800.800.359.