ENEL România a transmis un mesaj de ultimă oră pentru clienții săi. Dacă te numeri printre ei, ar fi bine să știi ce se întâmplă cu factura ta la gaze ori la energie.
ENEL își dorește ca fiecare client al său în parte să aibă parte de o experiență cât mai plăcută. Nimeni nu își dorește să stea la cozi, ori să bată drumul pentru a afla informații esențiale.
Tocmai din acest motiv, orice client ENEL își poate crea un cont MyEnel. Acolo, acesta poate să primească toate facturile în format electronic, fie că vorbim de cele la gaze, ori cele de la energie.
Mai mult de atât, e foarte simplu să accesezi această aplicație. Poți avea mai multe locuri de consum în ea și poți gestiona mai bine cheltuielile lunare când vine vorba de facturi.
De asemenea, orice client ENEL poate să opteze pentru factura electronică, fie prin SMS, e-mail, ori alte metode puse la dispoziție de companie.
„Ai mai multe locuri de consum asociate contului MyEnel și vrei să primești facturile în format electronic pentru toate? Accesează MyEnel, intră în „Contul meu”, apoi în secțiunea „Factura electronică”, după care selectează toate locurile de consum, acceptă termenii și condițiile și gata! Vei primi toate facturile electronic, fie prin SMS, fie prin e-mail, în funcție de preferințele tale!”, se arată în anunțul transmis de către cei de la ENEL România.
La rândul lor, cei de la ENGIE ori E.ON le pun la dispoziție clienților oportunități similare. Oricine poate să primească o factură electronică. Astfel, este evitată situația în care o factură este pierdută sau nu ajunge la timp în cutia poștală.
Iar aplicațiile puse la dispoziție de cele trei companii oferă și alte beneficii clienților, inclusiv introducerea lunară a indexului, într-un mod cât se poate de simplu.