Ai cumpărat acest produs de la IKEA? Trebuie să îl returnezi de urgență. Despre ce este vorba și ce îl face atât de periculos?
În România există momentan doar două magazine IKEA în București. Chiar și așa, acestea sunte preferatele românilor. În ele găsim mobilă, dar și diferite decorațiuni ori accesorii pentru locuință.
Prețurile sunt și ele accesibile, iar dincolo de asta, IKEA are și un loc special amenajat pentru copii, dar și un loc de luat masa. S-ar părea însă că unele produse întâmpină probleme.
Dacă vă amintiți, la începutul anului, IKEA a anunțat rechemarea anumitor oglinzi LETTAN. Motivul era ruperea acesoriiloR de fixare pe perete.
Între timp s-au mai făcut și alte investigații suplimentare în legătură cu acest produs. Astfel, s-a descoperit că accesoriile de fixare erau defecte și că ar fi fost utilizate o perioadă de timp mai lungă.
Astfel, sunt șanse mari ca și alte produse să fie vizate. Tocmai din acest motiv, IKEA a extins rechemarea acestui produs, ca măsură de precauție.
Este vorba despre mai multe modele de oglinzi LETTAN. Iar dacă ai și tu una dintre ele acasă, mai bine o returnezi, astfel încât să eviți eventualele probleme.
„Deoarece siguranța clienților este prioritatea noastră principală, IKEA a decis să extindă rechemarea în vederea reparării, ca măsură de precauție.
Oglinzile LETTAN afectate de rechemare în vederea reparării includ acum:
Marcajul de dată și numărul de furnizor se găsesc pe eticheta de pe partea din spate a oglinzii LETTAN. Mai jos este prezentat un exemplu de etichetă, cu poziția numărului de furnizor (21944) și a marcajului de dată (2152 = An An Săptămână Săptămână) evidențiate cu roșu”, este anunțul făcut de IKEA.