Dacă ai contract cu PPC, fostul ENEL, află ce se va întâmpla cu facturile din luna septembrie. Un anunț oficial în acest sens a venit în urmă cu puțin timp.
PPC România anunță că toți clienții pot întâmpina niște mici neplăceri. Mai exact, aplicațiile și serviciile companiei nu vor mai fi disponibile în totalitate.
Cu alte cuvinte, clienții nu vor putea accesa anumite funcții digitale. Aplicația myPPC si anumite servicii online de pe website-ul oficial, vor fi temporar indisponibile. Totuși, site-ul va ramane accesibil pentru informatii generale.
Aceste neplăceri sunt valabile doar până pe 24 septembrie. Practic clienții s-ar putea să nu își plătească facturile prin aplicație, pentru că vor exista erori.
Astfel, aceștia vor fi nevoiți să apeleze la partenerii bancari sau la de plata self-pay, dar nu și prin intermediul sistemelor sale. Clienții care prefera plata in numerar vor putea înregistra plățile doar începând cu data de 24 septembrie, anunță PPC.
Compania mai vine și cu o altă veste proastă. Sursa citată precizează că transmiterea indexului aferent consumului pentru luna septembrie se va putea face începând cu 24 septembrie, pana pe 30 septembrie, ora 19:00.
În ciuda indisponibilitatii anumitor servicii, magazinele PPC Romania si call centerul vor funcționa conform programului normal. Totuși, timpul de așteptare ar putea fi unul destul de mare.