Ai contract cu ENGIE? A fost anunțată o modificare importantă de care toți clienții trebuie să țină cont. Vestea e una cu adevărat bună.
ENGIE aduce noi beneficii pentru clienți. Aplicația MyENGIE a trecut prin niște schimbări importante, astfel că acum cei interesați vor putea să facă mai multe decât ar fi crezut.
Mai exact, prin simpla apăsare a aplicației, clienții ENGIE pot să personalizeze locurile de consum. Totodată, acestea pot fi administrate dintr-un singur cont.
Configurarea nu durează mult și aplicația le spune clienților cam tot ceea ce trebuie să facă. Și transmiterea indexului poate fi de asemenea ușoară în aplicație.
Astfel, clienții vor știi cât consumă, iar la final primesc facturi corecte, indiferent de locul de consum. Aplicația pusă la dispoziție le permite acestora să introducă datele manual sau, in cazul gazelor naturale, sa scaneze direct contorul cu camera telefonului mobil.
Aceasta functionalitate nu doar ca economiseste timp, dar elimina si riscul de erori, oferindu-ti o experienta fara probleme. Și tot din aplicația MyENGIE există control total asupra plăților.
În meniul Facturi & Plati, clienții pot vizualiza soldul curent, pot descărca facturile și chiar efectua plăți multiple. Totodată, cine dorește doar plata parțială a unor facturi poate de asemenea să facă asta.
Astfel, într-un singur loc clienții găsesc tot ceea ce au nevoie, astfel că nu e nevoie să se deplaseze la unul dintre sediile ENGIE ci pot rezolva orice problemă online.