Milioane de români au contract cu ENEL, însă compania vrea să plece de pe piața din România. Reprezentanții au anunțat că această plecare nu-i va afecta pe oameni, însă mulți au decis să plece sau intenționează să plece la alt furnizor precum Hidroelectrica.
Românii care au de gând o astfel de mișcare trebuie să fie atenți la anumite detalii, mai ales atunci când vine vorba de cele referitoare la facturi. Până acum, Hidroelectrica se concentra doar pe clienții mari, însă, de ceva timp, a venit cu oferte și pentru clienții casnici, iar acest lucru nu a fost trecut cu vederea. Astfel, compania deținută de stat a ajuns la 500.000 de abonați, iar numărul va crește cu siguranță mai ales că cererile de contracte sunt foarte multe. Acest lucru se datorează, în mare parte, faptului că trecerea de la ENEL la Hidroelectric este foarte simplă.
Doritorii trebuie doar să completeze un formular online și să urmeze fiecare pas de pe site-ul Hidroelectronica, astfel totul va fi gata în câteva minute, scrie showblitz.ro.
Președintele Hidroelectrica a anunțat că din luna februarie totul va intra în normal cu privire la facturi. El a precizat că cele rămase restate se vor putea plăti eșalonat.
”Facturile se transmit zilnic, sunt calupuri de zeci de mii de facturi care se transmit. În februarie, în principiu, estimăm că se intră în normalitate cu toți clienții, sperând să nu mai fie și alte modificări legislative. Procesul de facturare a început de anul trecut, deja lucrurile se fac automatizat”, a anunțat Bogdan Badea, președinte Hidroelectrica.
Reprezentanții Hidroelectrica spun că românii care vor primi facturile întârziat vor putea să le eșaloneze pe o perioadă de șase luni. Această opțiune poate fi solicitată online, printr-un formular timp, mai scrie sursa anterior citată. De asemenea, solicitarea poate avea loc direct la sediile sucursalelor.
Acești români vor plăti facturile restante odată cu facturile viitoare. Reprezentanții mai spun că Hidroelectrica are termen de plată de 45 de zile pentru clienții casnici și de 30 de zile pentru clienții non-casnici. În această perioadă nu sunt percepute penalități.
”Dacă vă aflați în dificultate în ceea ce privește plata facturilor, aveți posibilitatea de a opta pentru eșalonarea sumelor restante, plata urmând a fi făcută în maximum șase rate lunare, de valori egale”, mai spun reprezentanții.