Lidl este în prezent retailerul numărul 1. S-a impus prin prețuri mici și oferte săptămânale la zeci de produse, care au fidelizat clienții. Ei bine, acum Kaufland atacă poziția de lider pentru că vine cu schimbări care vor fi cu siguranță foarte bine primite.
Kaufland se gândește la nevoile clienților să și vine cu oferte tentante. Totodată, lanțul de hypermarketuri le oferă acestora șansa de a găsi ceea ce au nevoie într-un timp scurt.
Astfel, în aplicația Kaufland, clienții pot să primească oferte personalizate. Fix produsele de care au nevoie pot fi cumpărate la prețuri mai mici. O lovitură puternică pentru Lidl.
Conform anunțului făcut de retailer, cei care nu au aplicația pot accesa site-ul Kaufland de pe calculatorul personal, unde trebuie sa introducă adresa de e-mail sau numarul de telefon asociat cardului fizic si parola setata.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 177 de magazine în România.
Odată autentificati, in sectiunea „Pentru mine – promo personalizate” vor putea vizualiza toate promotiile alocate in functie de istoricul lor de cumparaturi, precum si eventualele vouchere disponibile.
Totodată, cine are Kaufland Card se bucură și de alte beneficii. Există niște promoții generate automat în funcție de obiceiul fiecărui client în parte la cumpărături.
Practic se primesc promoții la produse care au mai fost cumpărate, sau de care sigur clientul are nevoie. Astfel, oricine poate alege ce e mai avantajos pentru el.
Ofertele și surprizele nu se opresc doar aici. Cei interesați trebuie să meargă pe site-ul retailerului ori chiar în magazine unde pot afla mai multe despre beneficiile pe care Kaufland le oferă anul acesta.