Ai cont deschis la BRD? Atunci trebuie să ții cont de ultimul anunț venit din partea băncii. Sunt probleme pentru mai multe persoane, iar banii de pe card pot fi în pericol.
BRD vine cu un avertisment de ultimă oră pentru clienți. Se fac fraude în sistemul bancar, astfel că toată lumea trebuie să fie atentă și să raporteze aceste cazuri.
BRD România le recomandă tuturor clienților săi să raporteze orice apel suspect accesând serviciul MyBRD Contact, disponibil non-stop.
„Protejarea informațiilor clienților noștri este o prioritate absolută pentru BRD România. Continuăm să investim în cele mai bune tehnologii de securitate și în formarea echipei noastre, pentru a asigura că serviciile BRD România rămân sigure și de încredere”, transmit reprezentanții băncii.
Se pare că a fost dezvoltată o nouă tentativă de fraudă. Astfel, clienții trebuie să rămână vigilenți și să nu ofere date personale și cu atât mai mult pe cele financiare.
De asemenea, dacă cineva cere, în numele băncii, astfel de date, e nevoie ca un client să contracteze de urgență BRD România și să afle dacă este reală sau nu această cerere.
În general banca nu va cere informații personale pe internet. Comunicarea este, deci esențială în astfel de situații, iar toți clienții trebuie să țin cont de asta.
„Prin colaborare și comunicare, BRD România și clienții săi pot lucra împreună pentru a preveni aceste incidente neplăcute și a menține integritatea sistemului bancar”, a mai transmis banca.