Este bine să ai o minte deschisă în privința reputației unui brand, a spațiului, performanței, designului și chiar a prețului înainte de a cheltui economiile pe o mașină second-hand. Totuși, accesul la date detaliate despre fiabilitate, bazate pe experiențele a mii de proprietari reali, este extrem de util atunci când cumperi un vehicul.
Puține lucruri sunt mai costisitoare și frustrante decât reparațiile constante ale mașinii tale. Dar este un fapt că unele mărci sunt mai puțin fiabile decât altele, unele având probleme mult mai mari decât media.
În fiecare an, Consumer Reports oferă ratinguri de fiabilitate fiecărui model auto important, întrebând membrii săi despre problemele întâmpinate în ultimele 12 luni. Anul trecut, Mercedes-Benz (M-B), desemnată cea mai puțin fiabilă marcă, și-a menținut poziția negativă și a fost clasată pe locul al doilea în topul celor mai puțin de încredere mărci, după Chrysler, obținând un scor de fiabilitate estimat de doar 18 din 100.
6. Volvo
5. Jeep
4. Volkswagen
3. Rivian
2. Mercedes-Benz
1. Chrysler