News

Top 5 cele mai rezistente mașini vechi. Au fost fabricate în urmă cu peste 20 de ani și încă mai circulă fără probleme pe străzile din România

Top 5 cele mai rezistente mașini vechi. Au fost fabricate în urmă cu peste 20 de ani și încă mai circulă fără probleme pe străzile din România

Unele mașini vechi sunt mai rezistente chiar și decât cele noi. Deși au fost fabricate în urmă cu mai bine de 20 de ani, mai circulă și astăzi fără probleme. 

În România, multe mașini vechi încă se țin bine pe șosele, iar unele au devenit adevărate legende locale pentru cât de fiabile și ușor de întreținut sunt.

Deși se vorbește despre introducerea taxei de poluare, iar mulți ar putea fi tentați să scape de ele, adevărul este că piesele lor, dar și modul în care au fost făcute cel mai probabil nu va mai fi întâlnit vreodată.

Dacia 1300 sau 1310 fabricată în perioada 1969–2004 este una dintre cele mai rezistente mașini vechi. E ușor de reparat, piesele sunt ieftine, iar românii au crescut cu ea.

Mulți o păstrează din nostalgie, iar alții o folosesc zilnic în zonele rurale. Chiar și așa, mașina continuă să fie una cât se poate de rezistentă, dar și fiabilă.

Cele mai rezistente mașini vechi care încă circulă în România

Mercedes-Benz W123 fabricat între 1976–1985 cu motor diesel fiabil are o caroserie solidă și a mai fost numit și ”tancul german”. Mulți l-au adus din Germania la începutul anilor 2000, și încă merge impecabil.

Și Volkswagen Golf II fabricat în perioada 1983–1992 este o mașină compactă, fiabilă, dar și foarte ușor de întreținut. De altfel a fost una dintre cele mai populare mașini second-hand importate după 2000.

Opel Astra F, fabricată între 1991–1998 are un motor bun, consumă puțin și totodată e ieftin de întreținut. Mașina a fost popular în anii 2000 și mulți au optat atunci pentru varianta break.

Audi 80 B3/B4 este o altă mașină pe care sunt șanse mari să o mai vezi pe șosele. Modele fabricate între 1986 și 2002 sunt considerate ca fiind unele dintre cele mai rezistente mașini vechi.

Motorul, în special cel 1.9 TDI și 2.0 benzina este unul foarte bun. Totodată, caroseria e galvanizată. Mașina era supranumită ”tancul” și era visul românilor încă din anii ‘90 și în prezent însă, mai sunt oameni care circulă cu ea.

Carmen Ciotic a lucrat mai bine de doi ani la VoceaBanilor.ro. Este pasionată de scris încă din copilărie și chiar dacă nu a terminat Jurnalismul, ci Facultatea de Sociologie adoră să fie redactor. citește mai mult
Articole recomandate