News

Pepco Group are probleme în Marea Britanie! Decizia luată de retailer. Ce se va întâmpla cu magazinele de aici

Pepco Group are probleme în Marea Britanie Decizia luată de retailer. Ce se va întâmpla cu magazinele de aici

Vești importante despre celebrul lanț de magazine PEPCO. Sute de unități dispar și vor fi închise. Se vorbește inclusiv despre posibila vânzare a acestora.

Din fericire, această veste nu va afecta clienții din România. Mai exact, vizate sunt magazinele din Marea Britanie. De ce s-a luat o astfel de decizie?

Pepco Group, care deţine mărcile Pepco, Poundland şi Dealz, a anunţat la finalul săptămânii că evaluează toate opţiunile strategice pentru o separare de cele 825 de magazine Poundland din Marea Britanie.

Sursa citată a mai precizat că în scenariu este inclusiv o posibilă vânzare, transmite Reuters. Care este însă motivul și de ce s-ar lua o astfel de decizie?

Grupul de distribuţie a precizat că, deşi Poundland a avut anul trecut o cifră de afaceri de peste două miliarde de euro, această afacere operează într-un context din ce în ce mai dificil de pe piaţa de retail din Marea Britanie.

În același timp, o altă problemă o reprezintă taxele mai mari plătite de angajator, anunţate de Guvernul laburist, care vor creşte presiunile asupra bazei de costuri a Poundland, conform Agerpres.

Ce se întâmplă cu magazinele PEPCO

„Performanțele noastre din ultima perioadă, cu vânzări comparabile în creștere continuă pentru Pepco, reflectă impulsul brandului și susțin concentrarea noastră asupra afacerii care generează cea mai mare parte a veniturilor grupului și cele mai ridicate randamente ale capitalului investit.

În plus, autorizarea unui program de răscumpărare de acțiuni de până la 200 de milioane de euro, pe care consiliul de administrație îl poate utiliza ocazional, reflectă încrederea în soliditatea fluxului actual și viitor de numerar al grupului, precum și dorința de a îmbunătăți rentabilitatea pentru acționari”, a declarat Stephan Borchert, CEO al Pepco Group.

Compania a precizat că a încercat și alte mișcări ori idei, astfel încât modelul de afaceri să fie unul ceva mai simplu. Chiar și așa, nu s-a găsit încă soluția potrivită.

„În ultimii ani, Pepco Group a încercat să integreze operațiunile celor trei branduri – Pepco, Poundland și Dealz – cu obiectivul de a adopta un model mai simplu, bazat pe un singur brand, o singură ofertă pentru clienți și o strategie unificată de aprovizionare. Ne-am propus o tranziție rapidă către un singur business, mizând pe beneficii de scară și eficiență”, explică reprezentanții companiei.

Carmen Ciotic a lucrat mai bine de doi ani la VoceaBanilor.ro. Este pasionată de scris încă din copilărie și chiar dacă nu a terminat Jurnalismul, ci Facultatea de Sociologie adoră să fie redactor. citește mai mult
Articole recomandate