News

Ai abonament la Netflix? Vine o schimbare majoră pe platformă. Are legătură cu toate filmele și serialele care urmează să apară

Ai abonament la Netflix Vine o schimbare majoră pe platformă. Are legătură cu toate filmele și serialele care urmează să apară

Platforma Netflix a oferit noi detalii cu privire la utilizatorii pe care îi are. Veștile sunt bune pentru platforma de streaming, mai ales după ce s-a confruntat cu ceva probleme în trecut.

Gigantul streaming-ului, Netflix, a surclasat orice așteptare, atingând un record remarcabil în lumea serviciilor online. În ciuda unor probleme semnificative, platforma a înregistrat 23 de milioane de utilizatori activi lunar pe pachetul său suportat de reclame. Această veste impresionantă a fost adusă la cunoștința publicului de către Amy Reinhard, șefa departamentului de publicitate al Netflix, în cadrul evenimentului CES 2024.

Participând la Summit-ul de Divertisment Variety din Las Vegas, Amy Reinhard a dezvăluit că 85% dintre membrii abonați la pachetul cu reclame petrec mai mult de două ore pe zi vizionând conținutul oferit de Netflix. Asta înseamnă că și în România s-ar putea implementa acest sistem.

„Ceea ce ne entuziasmează cu adevărat este nivelul de angajament al utilizatorilor,” a declarat ea.

Această veste vine la doar două luni de la atingerea pragului de 15 milioane de utilizatori activi pe pachetul cu reclame la nivel global, în noiembrie 2023. Reinhard a preluat funcția de Președinte al Departamentului de Publicitate în octombrie, după plecarea lui Jeremi Gorman, care a ocupat acest rol timp de 13 luni.

În urmă cu un an, Netflix a captat atenția publicului prin anunțul dezvoltării unei afaceri de publicitate comparabile cu cea a Hulu. Deși inițial s-a estimat că va avea succes comparabil cu cei 45 de milioane de abonați Hulu suportați de reclame, eforturile Netflix de a stimula înscrierile la pachetul său cu reclame par să fie remarcabile.

Netflix este împotriva partajării parolelor

Încă din mai, Netflix a implementat o politică împotriva partajării parolelor, încurajând utilizatorii să opteze pentru pachetul cu reclame. Ulterior, serviciul de streaming a eliminat opțiunea planului de bază fără reclame pentru noii abonați și a majorat prețul ofertei sale premium fără reclame. Aproximativ o treime dintre noii înscriși au optat pentru planul suportat de reclame, conform declarațiilor companiei.

„Suntem foarte norocoși să putem adopta o perspectivă pe termen lung în acest sens,” a subliniat Reinhard la CES. „Scalarea afacerii noastre este în prezent prioritatea noastră cea mai mare, dar dorim să ne asigurăm că o facem într-un mod semnificativ pentru membrii noștri.”

Desi parteneriatul Netflix cu Microsoft pentru construirea pachetului cu reclame în 2022 a avut provocări, Reinhard a menționat la summit-ul Variety că relația decurge bine, chiar dacă nu a oferit detalii despre viitorul parteneriatului, care urmează să expire în acest an.

Bogdana Costin abia a terminat studiile Facultății de Jurnalism și este la prima experiență în media. Este foarte pasionată de scris și își dorește să vină cu plus valoare pentru cititorii ... citește mai mult
Articole recomandate