LIDL lansează o super campanie de care multe persoane vor fi extrem de încântate. Are ca scop combaterea risipei alimentare și s-ar părea că deja e pe placul multora.
De-a lungul timpului, numeroase organizații de mediu au venit cu diferite metode, astfel încât risipa alimentară să poată fi evitată. Și iată că cei de la LIDL pun în practică deja o astfel de măsură.
Pentru a nu mai exista produse aruncate, pentru că s-au alterat, ori pentru că nu mulți români au fost tentanți să le cumpere din cauza prețurilor, LIDL lansează o super campanie.
Este vorba despre pungile anti-risipă. O astfel de pungă costă 3 euro, adică în jur de 15 lei și prin lansarea ei, este evitată aruncarea fructelor ori a legumelor care nu arată bine.
Drept urmare, orice fruct sau legumă care nu arată chiar atât de tentant, ajunge în astfel de pungi care pot fi achiziționate la prețuri reduse.
Practic, sistemul LIDL prevede separarea legumelor și fructelor inestetice de cele frumoase, care sunt adesea preferate de clienți. Acestea pot fi mâncate, evident, doar că sunt mai ieftine și nu la fel de ”strălucitoare” precum cele vândute la preț normal.
„După succesul înregistrat în Insulele Canare sunt convinsă că și clienții noștri din restul țărilor vor saluta această inițiativă într-un mod foarte pozitiv”, a declarat Michaela Reischl, director Responsabilitate socială și corporativă –Lidl.
Momentan, măsura este implementată în Europa, însă nu ar fi exclus ca și magazinele LIDL România să ia exemplul. Astfel de fructe și legume pot fi folosite fie pentru gemuri, fie pentru diferite sosuri.
De asemenea, prețul este mic, risipa alimentară este diminuată, iar marea majoritate a clienților sunt și el mulțumi de o astfel de măsură. Cantitatea este și ea una destul de atractivă, în raport cu prețul.