News

Filmul de pe Netflix ajuns în trending pe toată planeta! Are zeci de milioane de vizualizări și continuă să facă valuri și în România

Filmul de pe Netflix ajuns în trending pe toată planeta Are zeci de milioane de vizualizări și continuă să facă valuri și în România

Netflix a adăugat recent mai multe filme pe platformă, iar unele producții i-au cucerit imediat pe români. De această dată este vorba despre un film lansat în 2021.

Ghostbusters: Afterlife, lansat în 2021, marchează întoarcerea în forță a celebrei francize Ghostbusters, aducând un amestec captivant de umor, supranatural și o doză sănătoasă de nostalgie. Regizat de Jason Reitman și co-scris alături de Gil Kenan, filmul a fost întâmpinat cu atenție de către fani și critici, aducând cu sine elemente familiare și introducând noi personaje în povestea fascinantă a vânătorilor de fantome.

Ghostbusters: Afterlife reprezintă continuarea directă a filmelor Ghostbusters (1984) și Ghostbusters II (1989), amplasându-se la 32 de ani după evenimentele din a doua parte a seriei. Povestea se axează pe o mamă singură, interpretată de talentata Carrie Coon, și pe copiii ei, jucate de Finn Wolfhard și Mckenna Grace, care se mută la o fermă din Oklahoma moștenită de la tatăl lor, Egon Spengler, un membru original al Vânătorilor de fantome. Distribuția de excepție include, de asemenea, nume sonore precum Paul Rudd, Bill Murray, Dan Aykroyd, Ernie Hudson, Annie Potts și Sigourney Weaver, care își reiau cu succes rolurile anterioare.

Lumea supranaturală prinde viață

Unul dintre punctele forte ale filmului este capacitatea sa de a aduce la viață universul supranatural într-un mod modern și amuzant. Ghostbusters: Afterlife aduce noi elemente la fața locului, dar păstrează esența și atmosfera care au făcut din primele două filme niște clasice. Efectele speciale sunt impresionante, iar umorul specific Ghostbusters se regăsește în fiecare scenă.

Filmul a fost lansat în Statele Unite la 19 noiembrie 2021, după mai multe amânări datorate pandemiei COVID-19. A primit recenzii mixte din partea criticilor, cu laude pentru distribuție, regie și omagiile aduse filmelor anterioare. Cu un buget de producție de 75 de milioane de dolari, filmul a reușit să încaseze 204 milioane de dolari la nivel mondial.

La box office-ul din SUA și Canada, filmul a debutat pe primul loc, încasând 44 de milioane de dolari în primul weekend. Cu încasări ulterioare și reveniri în topurile box office-ului, filmul a reușit să aducă satisfacție studiourilor și să cucerească fanii seriei.

Filmul este și pe Netflix România

Publicul a apreciat în mod special distribuția, umorul bine dozat și momentele nostalgice. Cu toate acestea, criticii au îndreptat atenția către scenariu și excesul de fan service, aducând critici punctuale.

Filmul este valabil și pe platforma Netflix România. Abonații români au fost foarte încântați de lungmetraj, motiv pentru care acesta ocupă locul cinci într-un clasament de cele mai vizualizate filme în data de 29 februarie.

Bogdana Costin abia a terminat studiile Facultății de Jurnalism și este la prima experiență în media. Este foarte pasionată de scris și își dorește să vină cu plus valoare pentru cititorii ... citește mai mult
Articole recomandate