Mai mulți clienți Hidroelectrica au primit noi oferte de la furnizorul de energie electrică, însă au descoperit câteva greșeli. Acestea au provocat un val de îngrijorare în rândul celor care le-au primit. Până acum Hidroelectrica a venit pe piață cu cele mai mici prețuri la energie. Fiind plafonate, acest lucru nu s-a simțit, însă când se va renunța la plafonare impactul va fi major.
ENEL, numit acum PPC România este într-un proces de schimbare și înceracă să nu piardă clienți, fiind pe locul 1 ca număr de consumator abonați la companie.
Unii clienți ai Hidroelectrica, a căror contracte urmau să expire în luna aprilie, au primit oferte pentru prelungirea acestora pe următoarele 12 luni.
Cu toate acestea, prețul oferit de companie nu a fost valabil pe întreaga perioadă contractuală, ci doar până la 31 martie 2025. Reprezentanții companiei recunosc eroarea, dar subliniază că au retrimis notificări corectate, care, din păcate, nu au ajuns la toți clienții afectați.
Cristina P., un consumator casnic de electricitate din București, a fost una dintre persoanele care au primit o notificare de la furnizorul său, Hidroelectrica, privind expirarea contractului în data de 20 aprilie și o ofertă pentru prelungirea acestuia cu încă 12 luni.
În timp ce examina documentul primit de la Hidroelectrica, clienta a observat că prețul oferit de furnizor nu acoperea întreaga perioadă de 12 luni a contractului, ci era valabil doar până la 31 martie 2025, moment în care expira schema de plafonare-compensare stabilită de stat.
Situația era aceeași și în cazul notificării primite de Maria B., dintr-o comună din județul Sibiu, ale cărei contract urma să expire în 18 aprilie.
Contactați de HotNews.ro, reprezentanții Hidroelectrica au recunoscut greșeala și au afirmat că prețul era, de fapt, valabil până la expirarea contractului.
„A fost un lot de notificări cu această greșeală. Respectivilor clienți le-au fost transmise noi notificări corectate”, au declarat reprezentanții companiei.