Fie că ai contract cu PPC, ENGIE, ori E.ON România, ține cont de următoarele recomandări. E vorba despre plata facturilor din următoarea perioadă.
Uneori poate fi dificil să ții evidența facturilor tale. Poate crezi că ai plătit mai mult într-o lună decât ar fi trebuit, sau chiar mult prea puțin. Ce faci în această situație?
E.ON România vine cu o recomandare importantă de care pot ține cont însă și clienții PPC sau ENGIE. Oricine poate avea acces la informații necesare într-un mod cât se poate de simplu.
E.ON îi invită pe clienți să își facă cont pe platforma E.ON Myline. Și cei care au contract cu PPC sau ENGIE pot de asemena să își facă un cont pe aplicația pusă la dispoziție de fiecare companie în parte.
E foarte simplu de deschis sun astfel de cont, fiind nevoie doar de adresa de email, codul de client și codul de încasare, ambele regăsindu-se pe factură de consum.
Prin utilizarea platformei, clienții au acces la toate informațiile necesare despre facturile lor într-un singur loc. Astfel, va fi mult mai ușor pentru oricine să țină evidența plăților și consumului.
Printre altele, platforma E.ON Myline permite accesul la informații detaliate despre consum și facturi într-un mod eficient, fiind astfel un instrument util pentru orice persoană care vrea să își gestioneze mai bine consumul.
Astfel, nu e nevoie nici de deplasări la sediile companiilor pentru a cere lămuriri. Lucrurile sunt unele cât se poate de clare, iar designul fiecărei platforme e ușor de accesat.