Clienții CEC Bank au parte de noi vești din partea instituției bancare. Banca anunță o nouă schimbare importantă, așa că este mai bine să fiți informați.
În colaborare cu Medeva Fintech, CEC Bank introduce o ediție actualizată a Figo.Pay. Acest portofel electronic îmbunătățit permite acum utilizatorilor să câștige recompense cashback la cumpărăturile lor, fie că sunt făcute în magazinele fizice sau online prin intermediul comercianților parteneri.
“CEC Bank continuă strategia de digitalizare iar clienţii noştri se pot bucura de avantajele a tot mai multe dintre produsele noastre moderne, dezvoltate în ultima perioadă de timp. Noua aplicaţie contribuie la schimbarea de comportamente, la creşterea adopţiei bankingului, vine cu noi opţiuni pentru gestionarea conturilor şi a cardurilor şi, nu în ultimul rând, este un pachet de soluţii pentru reducerea costurilor cu cumpărăturile”, a declarat Adina Călin, director Produse şi Servicii Bancare, CEC Bank.
Cu ajutorul aplicației FigoPay, utilizatorii pot primi recompense cashback de până la 10% la fiecare achiziție efectuată la comercianții participanți, cu un plafon lunar de 1.000 de lei. Aceste sume de cashback sunt creditate de obicei în maximum 7 zile lucrătoare.
Pachetul Figo.Pay by CEC Bank este accesibil oricărui client persoană fizică și poate fi achiziționat atât în magazinele fizice, cât și prin intermediul canalelor online. Acesta înglobează o serie de servicii, printre care un cont curent, un card bancar de debit în lei (tip Visa), Mobile Banking și serviciul SMS Info.
Acest pachet este oferit gratuit dacă se mențin plăți lunare de cel puțin 700 de lei. În cazul în care acest prag nu este atins, se aplică un comision lunar de 5,9 lei, prima lună fiind gratuită.