Ai abonament la Vodafone sau cartelă PrePay? A apărut un parteneriat de care toți clienții trebuie să fie conștienți. Ce surprize aduce și ce noi beneficii?
Vodafone și Google au anunțat recent extinderea parteneriatului lor existent prin semnarea unui nou acord pe zece ani. Cum vor fi afectați clienții de acest detaliu?
Scopul acestui parteneriat strategic este de a oferi noi servicii, dispozitive și experiențe de televiziune milioanelor de clienți Vodafone din Europa și Africa, susținute de Google Cloud și de modelele AI generative Gemini de la Google.
Practic în acest acord este inclusă furnizarea de servicii de stocare, securitate și asistență AI pentru clienții Vodafone din 15 țări, precum și pentru partenerii săi din alte 45 de piețe la nivel global.
În același timp, conform informațiilor făcute publice până acum, Google va utiliza serviciile de conectivitate fixă și mobilă ale Vodafone pentru a îmbunătăți productivitatea forței sale de muncă.
“Împreună, Vodafone și Google vor aduce conținut nou și dispozitive bazate pe AI către milioane de consumatori. Prin aceste servicii, clienții noștri pot descoperi noi modalități de a învață, de a crea și de a comunica, precum și de a se bucură de conținut TV la o scară fără precedent”, a declarat Margherita Della Valle, CEO al Grupului Vodafone.
Și din partea celor de la Google a venit o reacție în acest sens. Se pare că acest parteneriat oferă produse avansate de AI, dar și multe alte surprize de care toți clienții vor putea beneficia.
“Extinderea parteneriatului nostru cu Vodafone ne va ajută să aducem cele mai avansate produse și servicii AI, inclusiv modelele noastre Gemini, către mai mulți oameni din Europa și Africa. Sunt entuziasmat să văd cum clienții Vodafone, micile companii și autoritățile guvernamentale vor folosi inteligență artificială generativă și Google Cloud pentru a transformă modul în care lucrează și accesează informații”, a adăugat, la rândul său, Sundar Pichai, CEO Google și Alphabet.