Sunt probleme mari la Banca Transilvania. Toți clienții trebuie să știe ce se întâmplă cu banii din cont, dar și cu cardurile lor. E extrem de important.
Banca Transilvania lansează un avertisment de ultimă oră pentru clienți. Cine primește un mesaj sau un e-mail în care se cere actualizarea datelor cardului, atunci nu este banca.
Sursa citată precizează că o mulțime de atacatori cibernetici au început să utilizeze astfel de metode. Diferiți clienții primesc mesaje, e-mailuri, ori apeluri, care par cât se poate de reale.
Mai apoi se cer datele cardului, ori chiar niște link-uri care deși pot părea sigure la prima vedere, ele pot ajunge mai apoi să ne infecteze dispozitivul.
În acest sens, Banca Transilvania le recomandă clienților să fie vigilenți în astfel de situații. Totodată, cine nu este sigur de mesajele ori de apelurile primite, cel mai bine contactează banca astfel încât să primească lămuriri.
„Dacă primești astfel de mesaje, trebuie să știi că nu suntem noi. E ușor să îți dai seama dacă un SMS, mail sau apel provine sau nu de la noi: nu îți vom cere niciodată datele cardului și nici să accesezi linkuri suspecte sau să instalezi aplicația Any Desk pe dispozitivele tale. Stay safe!
Ai primit un SMS, mail sau apel de la “BT” ? Dacă ți se cer datele cardului sau dacă primești un link suspect, nu da curs solicitării și anunță-ne cât mai curând”, este anunțul făcut de cei de la Banca Transilvania.