Ai cont deschis la BRD și un card la această bancă? Sunt probleme mari, iar banca trage semnalul de alarmă. Ce trebuie să știe toți clienții?
BRD vine cu un anunț extrem de important pentru clienți. Sunt probleme mari la anumite carduri, iar toată lumea trebuie să fie conștientă de riscuri.
Astfel, conform celui mai recent anunț venit de la bancă, se pare că are loc o nouă tentativă de fraudă. Clienții primesc apeluri suspecte și la telefon pare la prima vedere că e cineva de la bancă.
Mai apoi sunt cerute datele personale ale clientului, dar și cele bancare. În realitate spune însă banca, este vorba doar despre o fraudă care are ca scop preluarea accesului la banii de pe card, dar și a datelor personale.
Și sunt persoane care deja au picat în această capcană. În acest sens, reprezentanții băncii recomandă mare atenție, la orice apel sau mesaj suspect.
„În cazul în care primești un apel suspect, verifică autenticitatea acestuia contactand banca sau compania respectivă printr-un canal de comunicare separat. Acest lucru te poate proteja de potențialele fraude”, au transmis cei de la BRD.
Cine a ajuns însă deja victima escrocilor e rugat să apeleze banca de urgență și totodată să meargă și la poliție. Doar în acest mod sunt șanse ca banii să mai fie salvați.
„Contactează banca pentru a bloca accesul la contul tău și depune o plângere la Poliție. Pentru a diminua riscul de succes al acestor tentative de fraudă, BRD te încurajează să împărtășești aceste avertizări și altor utilizatori. Astfel, poți ajută la creșterea gradului de conștientizare și la prevenirea altor fraude”, a mai arătat sursa citată.