Ai cont deschis la BRD? Informații extrem de importantă de la bancă, pentru toți clienții. Este vorba despre un avertisment, având în vedere fraudele din ultima perioadă.
BRD le recomandă clienților să fie vigilenți. Nimeni nu trebuie să ofere date personale străinilor și cu atât mai mult cele bancare, precum cele de autentificare în aplicație.
Totodată, atenție mare la tranzacții. Clienții pot să se trezească cu niște solicitări privind anumite plăți. Dacă știu că nu le-au realizat ei, atunci mai bine blochează cardul și le refuză.
Clienții care suspectează de asemenea o tentativă de fraudă trebuie să raporteze imediat situația. BRD spune că există un serviciu în aplicație, MyBRD Contact. Acolo, clienții pot depune o plângere.
Printre altele, cei de la BRD mai vin și cu o serie de sfaturi privind gestionarea sigurilor cardurilor și utilizarea aplicațiilor de plăți digitale precum Google Pay si Apple Pay.
Reprezentanții băncii transmit că este esential sa nu comunici informatiile specifice sau parolele solicitate in procesul de inrolare pentru obtinerea tokenului digital.
În același timp, dispozitivele pe care avem instalată aplicația trebuie să fie în siguranță. „În cazul pierderii sau furtului smartphone-ului pe care ai activat Google Pay sau Apple Pay, este recomandat sa accesezi imediat contul Google sau Apple pentru a elimina cardurile din aplicatii sau sa contactezi serviciul MyBRD Contact pentru a bloca tokenurile aferente”, a mai transmis banca.
BRD consideră că prin adoptarea unor astfel de măsuri de securitate, clienții, dar și banii pe care aceștia îi au în conturi pot fi în siguranță având în vedere tentativele de fraudă constante.