Ai cont deschis la BCR? Află de ultimul anunț venit din partea băncii? E legat de conturile bancare ale acestor clienți, așa că mai bine ții cont de el.
BCR România vine cu un anunț important pentru clienții săi. Incidentele de fraudă online au tot crescut, iar în acest sens, e bine ca orice client să rămână vigilent.
BCR spune că o nouă schemă de înșelătorie se extinde cu ajutorul platformei WhatsApp. Astfel, mai mulți clienți ajung să fie contactați de bancă, însă în realitate e vorba de un atacator.
Mai departe se cer date personale, dar și datele de pe card. În acest sens, BCR face un apel la clienții săi să nu dea curs unor astfel de mesaje, pentru că este vorba despre o fraudă.
Banca nu va solicita astfel de date cu atât mai puțin ori intermediul WhatsApp. Astfel, dacă ai și tu cont deschis la această bancă, rămâi vigilent.
Și nu doar BCR a tras un astfel de semnal de alarmă. Anterior, cei de la CEC Bank au făcut una apel la clienții lor să fie atenți la e-mailurile sau la mesajele în care li se solicită date personale sau date de pe card.
„Atenție la mesajele trimise de pe adrese de e-mail contrafăcute sau inexistente cu scopul de a frauda clienții, solicitând în numele băncii verificarea unei activități suspecte din cont sau deblocarea contului. Inițiativele de acest tip au toate același scop: colectarea de date personale și accesul la conturile bancare ale clienților”, este anunțul făcut de cei de la CEC Bank.