Adio Raiffeisen Bank și BCR. O altă bancă dă naștere unui nou parteneriat care vine cu avantaje extrem de plăcute pentru clienți.
Dacă BCR, Raiffeisen Bank, ori alte bănci le promit clienților avantaje la cumpărături, inclusiv opțiunea Money Back, iată că o altă bancă a vrut să facă mai mult de atât.
Este vorba despre UniCredit care anunță că lansează al doilea card de credit împreună cu Auchan România și Oney Finances, intermediarul său de credite.
Astfel, românii interesați de noi oportunități, dar și de beneficii, atunci când merg la cumpărături, trebuie să se gândească să își ia noul card pentru persoane fizice.
Cardul poate fi obținut doar în hypermarket-urile Auchan, la birourile de finanţare Oney Finances. Ce le oferă însă clienților? O mulțime de surprize.
“Cu ocazia acestei lansări, UniCredit Consumer Financing se apropie şi mai mult de clienţii persoane fizice, cu un produs menit să aducă un plus de valoare zilnic, săptămânal sau lunar, atunci când ne facem cumpărăturile.
Colaborarea pentru realizarea unui produs, în parteneriat cu un retailer puternic, din zona produselor alimentare şi non-alimentare, demonstrează capacitatea şi deschiderea companiei noastre de a-şi adapta produsele şi serviciile pentru a oferi cele mai bune soluţii acolo unde cumpărătorii au cea mai mare nevoie.“ a declarat Sorin Drăgulin, Preşedinte Directorat UniCredit Consumer Financing, potrivit zf.ro.
Astfel, cei care vor folosi UniCreditCard Auchan vor primi la fiecare tranzacție, indiferent de valoarea acesteia, 5% inînapoiapoi sub formă de bani direct pe card (puncte UniCredit răscumpărate automat, maximum 100 de lei /ciclu de tranzacţionare).
În același timp, cei care vor opta pentru un astfel de card găsesc soluții financiare simple și totodată își pot satisface nevoile.
„La Oney Finances, ne dorim să le oferim clienţilor acces la soluţii financiare simple, rapide şi adaptate nevoilor lor zilnice. Parteneriatul cu UniCredit Consumer Financing şi Auchan ne permite să participăm la intermedierea pe piaţă a unui produs care îmbină flexibilitatea unui card de credit cu avantajele unui Program de Loialitate puternic.
Prin acest nou card co-brand, li se oferă clienţilor o experienţă de cumpărare mai inteligentă, cu beneficii tangibile şi soluţii de plată care îi ajută să îşi gestioneze mai eficient bugetul.“ declară Mădălina Stoica, CEO Oney Finances, potrivit sursei citate.
Noul card ar putea fi o concurență serioase pentru alte bănci precum Raiffeisen Bank ori BCR. Rămâne de văzut însă care va fi și interesul românilor.