În România, Trendyol se bucură de un marketing deosebit de agresiv. Mai întâi au fost investiți zeci de mii de euro în contracte cu influenceri, care să promoveze platforma de comerț online. Pasul doi a fost să aplice tehnica marketingului afiliat. Adică orice persoană poate deveni vânzător și poate primi un bonus, desigur dacă va convinge pe cineva să cumpere.
Prețurile sunt destul de mici, promoțiile mai mult decât tentante, iar brandurile de lux nu lipsesesc din ofertă. Astfel că tot mai multe persoane au început să se întrebe dacă produsele comercializate sunt fake.
O analiză a opiniilor celor care au cumpărat deja arată că achizițiile de pe Trendyol sunt o loterie. Mai exact, se pot cumpăra articole de îmbrăcăminte de calitate foarte bună, la un preț mic, însă foarte des vânzătorii trimit produse care au defecte sau care sunt din cele mai proaste materiale.
Acestea pot fi, însă returnate. Mai mult decât atât, este indicat ca atunci când cumpărați de pe Trendyol să verificați ce review-uri are vânzătorul care comercializează produsul respectiv. Dacă sunt clienți mulțumiți, atunci puteți face o încercare. În caz contrar ar fi bine să găsiți o alternativă la acel produse.
Ceea ce este clar, însă din dezvălurile mai multor persoane care și-au expus opinia pe grupuri specializate este că Trendyol vine destul de multe produse fake, de aceea trebuie multă atenție la ceea ce alegeți să cumpărați. Au fost persoane care au acuzat faptul că s-au trezit cu niște cârpe în loc de rochii, iar fotografiile articolelor arătau impecabil.
Trendyol este o platformă de comerț electronic cu sediul în Turcia, cu sediul în Istanbul. Trendyol operează în structura grupului Trendyol. Compania a fost fondată în 2010 de Demet Mutlu. În 2018, compania chineză Alibaba Group a devenit cel mai mare acționar al companiei, deținând 86,5% din acțiuni