News

Top 5 mașini pe care nu ar trebui să le cumperi fără garanție. Sunt dificil de întreținut și au probleme. Par de lux, dar nu sunt deloc fiabile

Top 5 mașini pe care nu ar trebui să le cumperi fără garanție. Sunt dificil de întreținut și au probleme. Par de lux dar nu sunt deloc fiabile
Photo by Evgeny Tchebotarev on Unsplash

Mașinile de lux sunt un simbol al statutului, al averii și al exclusivității, dar ce putem spune despre garanțiile lor?

Aceste vehicule sunt visul multor șoferi, iar dacă aveți posibilitatea să achiziționați unul, cheltuielile suplimentare pentru o garanție pot părea inutile. Totuși, multe dintre aceste mașini scumpe ascund probleme invizibile, care nu sunt ușor de detectat la prima vedere.

În podcastul său Garage Talks, expertul și YouTuber-ul Doug DeMuro a explicat de ce aceste cinci modele și mărci auto nu ar trebui cumpărate fără o garanție, din cauza problemelor ascunse pe care le pot avea.

Ferrari F355 Spider

„În primii ani, aceste mașini erau cunoscute pentru problemele timpurii la motor,” a spus Kennan Rolsen în podcastul Garage Talks. Rolsen este un angajat al lui DeMuro și colaborator frecvent al canalului său.

Acest Ferrari, cunoscut pentru designul său elegant și manevrabilitatea sportivă, are și el punctele sale slabe. Deși este un brand de lux, Ferrari are o reputație pentru probleme mecanice. În prezent, un Spider poate costa peste 100.000 de dolari.

Lansat în anii ’90, F355 Spider a avut probleme majore cu transmisia și motorul. Multe dintre aceste modele au necesitat înlocuirea motorului în perioada de garanție a vehiculului. Așadar, prețul ridicat nu înseamnă neapărat și fiabilitate.

Lamborghini Countach

Aceste modele Lamborghini din anii ’80, care astăzi costă peste 400.000 de dolari, sunt un produs al epocii lor. Fără tehnologia liniilor de producție moderne, asamblarea acestor mașini era un proces lent și greoi.

„Producția a fost limitată, parțial pentru că nu aveau capacitatea de a fabrica mai multe unități,” a spus DeMuro în podcastul său.

În plus, din cauza lipsei de personal și a infrastructurii slabe a dealerilor pentru a face față reparațiilor frecvente, deținerea unui astfel de Lamborghini vine fără garanție din fabrică, fără un plan de protecție și, practic, fără liniște sufletească.

Bentley Arnage T

Deoarece Bentley Arnage T a scăzut ca preț, ajungând la mai puțin de 40.000 de dolari în prezent, a devenit o alegere populară pentru pasionații de mașini care își extind colecțiile.

„Nu sunt chiar atât de nesigure… dar când se strică ceva, ai o mare problemă. Nu te aștepți să plătești 2.000 de dolari pentru a înlocui niște becuri, dar asta face parte din problemă,” a spus DeMuro în Garage Talks.

Costurile mari de reparație fac ca o garanție să fie absolut necesară pentru Arnage T. Având aproape 20 de ani, este inevitabil ca aceste modele să aibă probleme.

Aston Martin Lagonda

Poreclită „Furnicarul”, Lagonda este o mașină din anii ’80, cunoscută pentru capota sa lungă și forma sa distinctivă. Un exemplar s-a vândut cu aproximativ 35.000 de dolari în 2020.

Considerată de DeMuro drept o mașină excentrică, cu caracteristici neobișnuite, precum un odometru amplasat sub capotă, Lagonda are și numeroase probleme tehnice.

„Era o companie disperată să scoată mașini pe piață, să plătească chiria și facturile la electricitate,” a explicat DeMuro în podcast. „Nu a fost nici dezvoltată corect, nici fabricată corespunzător.”

Acest lucru a dus la numeroase defecțiuni. DeMuro consideră că proprietarii sunt norocoși dacă reușesc să facă mașina să funcționeze, fie că au sau nu asistență rutieră. Prin urmare, consultarea unei companii de garanții este recomandată celor care doresc să cumpere un Lagonda.

BMW E60 M5

Primul BMW care a folosit un motor V10 pe benzină, acest sedan sportiv are și el numeroase probleme. BMW are o reputație pentru lansarea unor modele cu defecțiuni.

„Această mașină și-a câștigat reputația de a fi problematică, ceea ce i-a afectat foarte mult valoarea,” a spus DeMuro în podcast.

Acum, un M5 poate fi găsit la aproximativ 30.000 de dolari. Nu este neobișnuit ca un M5 folosit să fi avut deja două sau trei înlocuiri ale motorului pe garanție. Din cauza numeroaselor sale probleme, este o mașină dificil de întreținut.

Bogdana Costin abia a terminat studiile Facultății de Jurnalism și este la prima experiență în media. Este foarte pasionată de scris și își dorește să vină cu plus valoare pentru cititorii ... citește mai mult
Articole recomandate