Lidl România aduce vești bune pentru clienții săi prin extinderea beneficiilor oferite în cadrul aplicației Lidl Plus și reintroducerea serviciului Click & Pick.
Disponibil pe o perioadă limitată, între 27 noiembrie și 14 decembrie, acest serviciu le oferă clienților posibilitatea de a achiziționa o gamă variată de produse, inclusiv electrocasnice și delicatese, la prețuri accesibile.
Printre produsele disponibile în cadrul acestui serviciu se numără electrocasnice precum aspirator vertical 2în1, espressor manual, robot de bucătărie, mașină de cusut, robot multifuncțional de bucătărie, televizor LED Smart, friteuză cu aer cald și telescop Skylux. Această gamă variată de produse este oferită la prețuri avantajoase și face parte din portofoliul Lidl, inclusiv mărci proprii precum SilverCrest și Monsieur Cuisine Smart.
Clienții pot accesa serviciul Click & Pick prin intermediul aplicației mobile Lidl Plus, unde pot rezerva și achiziționa produsele dorite direct de pe telefon. Acestea vor fi pregătite pentru ridicare și achitare în magazinul Lidl selectat ca preferat în aplicație, scrie svnews.ro.
Prin introducerea acestui serviciu, Lidl România oferă clienților posibilitatea de a-și organiza mai eficient cumpărăturile, beneficiind de confortul de a-și ridica comenzile plasate online direct din magazinul Lidl selectat. Clienții sunt informați prin e-mail cu privire la data la care pot ridica produsele și pot monitoriza statusul rezervării în aplicația Lidl Plus, în secțiunea „Detaliile Rezervării”.
Serviciul Click & Pick este disponibil până pe 14 decembrie 2023 și este accesibil pentru toți utilizatorii aplicației Lidl Plus. Cu un termen de 48 de ore pentru preluarea produselor, clienții pot ridica articolele comandate pe baza numărului de rezervare furnizat în aplicație sau prin e-mail. Rezervările pot fi achitate doar în magazinul Lidl selectat în aplicație ca punct de ridicare.