Începând cu luna iulie, toate restaurantele din România, dar nu numai, vor avea posibilitatea să achiziționeze produse proaspete la prețuri reduse cu până la 60%, utilizând noua platformă online special dedicată industriei locale HoReCa. Această platformă a fost lansată de către un producător din industria alimentară.
„Am stabilit deja că 60% din preţul produselor se pierde din buzunarul consumatorului final prin lanţul de distribuţie. Noi nu vrem asta. Vrem produse bune calitativ la un preţ corect. Pentru a realiza acest lucru, am lansat platforma zizam.ro mai întâi în zona Braşov şi acum lansăm platforma business to business pentru toată ţara”, a declarat Valentin Şoneriu, dezvoltatorul acestei platforme, într-un comunicat.
Începând din luna iulie, atât restaurantele cât și consumatorii vor avea posibilitatea să-și plaseze comenzi direct de pe platformă, să aleagă zilele de distribuție și să urmărească traseele livrărilor. Această modalitate va asigura un flux constant de produse proaspete, o calitate constantă și prețuri echitabile.
Lansată inițial în județul Brașov, platforma zizam.ro a fost concepută pentru a fi un hub de vânzare pentru produsele brandurilor proprii, inclusiv CarmOlimp. Aceasta oferă atât mâncare gătită de la 16 branduri proprii, cât și produse ale fabricii CarmOlimp, la prețuri competitive pe piață, conform declarațiilor din comunicatul oficial.
Echipa din spatele platformei a reușit să ofere clienților prețuri reduse cu până la 60%, îmbunătățind în același timp calitatea produselor. Ei afirmă că acest model de afaceri reprezintă „viitorul comerțului”.
Valentin Șoneriu susține că va aduce o revoluție în întreaga piață de alimentație din România, valorificând internetul și infrastructura deja existentă.
„Platforma zizam.ro promite mâncare bună la cel mai corect preţ de pe piaţă, întrucât cercetează şi dezvoltă procese tehnologice de obţinere a produselor culinare de înaltă calitate cu costuri reduse, pentru a deveni un disruptor pe piaţă, bazându-se pe corectitudine şi inovare şi pe sistemul de gamefication. Chiar cred că oamenii au nevoie de corectitudine, atât în ceea ce priveşte calitatea cât şi în ce priveşte produsele (…)”, a mai spus Şoneriu.
La începutul acestei luni, CarmOlimp a introdus pe piață un concept inedit de distribuție a mâncărurilor gătite, care permite restaurantelor să opereze fără a mai avea nevoie de bucătari.